ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویدیو

گزارش دیجیاتو: تلویزیون‌های جدید مادیران در بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی

مادیران به‌زودی تلویزیون TCL C835 با فناوری جدید مینی LED و تلویزیون‌های QLED ایکس‌ویژن را روانه بازار ایران خواهد کرد.

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی از ۲۹ آذر تا ۲ دی با حضور شرکت‌های مختلف در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد و شرکت‌های ایرانی جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشتند. شرکت مادیران نیز به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران حضور فعالی در این نمایشگاه داشت. در این ویدیو می‌خواهیم نگاهی به جدیدترین تلویزیون‌های مادیران در این نمایشگاه داشته باشیم.

شرکت مادیران با دو برند ایکس‌ویژن (X-Vision) و تی‌سی‌ال (TCL) در حوزه لوازم خانگی فعالیت می‌کند. غرفه بزرگ مادیران در سالن ۳۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران محصولات متنوعی را در معرض دید عموم قرار داده است؛ از تلویزیون‌های مختلف گرفته تا ماشین لباسشویی، یخچال، فریزر و کولر گازی. تمرکز اصلی ما روی تلویزیون‌های مادیران است که نقش مهمی در سبد محصولات این شرکت دارد.

جذاب‌ترین محصول غرفه مادیران در بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تهران، تلویزیون TCL C835 است که از جدیدترین فناوری روز دنیا، یعنی پنل مینی LED بهره می‌برد. کیفیت تصویر این تلویزیون فوق‌العاده است و از نظر غنای رنگ و کنتراست، با بهترین محصولات بازار و حتی تلویزیون‌های OLED رقابت می‌کند. این تلویزیون به سیستم‌عامل اندروید ۱۱ مجهز شده و از فناوری‌های مختلف HDR و تکنولوژی صدای دالبی اتموس نیز بهره می‌برد. نرخ رفرش متغیر ۱۴۴ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت هنگام پخش ویدیوهای HDR از دیگر ویژگی‌های کم‌نظیر این محصول هستند.

ایکس‌ویژن برند اقتصادی‌تری از مادیران محسوب می‌شود و فناوری‌های روز را با قیمتی بهتر در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد. مادیران برای نخستین‌بار تلویزیون‌های ایکس‌ویژن را به پنل‌های QLED مجهز کرده و سری جدید این محصولات، یعنی ایکس‌ویژن X15 قرار است به‌زودی وارد بازار شوند. این تلویزیون‌ها در ابعاد ۶۵ و ۷۵ اینچی تولید شده و از اندروید ۱۱ بهره می‌برند. پشتیبانی از فناوری‌های مختلف HDR و خروجی صدای دالبی اتموس نیز ویژگی‌های رقابتی این محصول به‌ شمار می‌روند.

ما چند هفته قبل تلویزیون TCL C635 را در دیجیاتو بررسی کردیم که یکی از بهترین نمونه‌ها در بازار ایران محسوب می‌شود. خانواده TCL C735 در رده بالاتری قرار می‌گیرند و به‌زودی در سایزهای مختلف، از ۵۵ تا ۹۸ اینچی وارد بازار می‌شوند. از ویژگی‌های برجسته TCL C735 می‌توان به نرخ رفرش متغیر ۱۴۴ هرتزی و پشتیبانی از فناوری فری‌سینک اشاره کرد. بنابراین می‌توانید از این محصول برای تجربه گیمینگ حرفه‌ای نیز استفاده کنید.

«وحید گودرزی»، مدیر بازاریابی صنایع الکترونیک مادیران در این نمایشگاه به دیجیاتو گفت هدف اصلی از حضور در این نمایشگاه، توسعه شبکه نمایندگی مادیران بوده است. او همچنین گفت با توجه به شرایط بازار و تحولات جهانی، احتمالاً در کوتاه‌مدت شاهد حضور فناوری‌های جدید تلویزیون در بازار ایران نخواهیم بود، اما مادیران امیدوار است تکنولوژی پنل‌های مینی LED را وارد بازار کند.

مدیر بازاریابی مادیران معتقد است در شرایط اقتصادی کنونی، مردم به سمت خرید اقساطی محصولات حرکت می‌کنند و شرکتی که بتواند شرایط فایننس بهتری را در اختیار مردم قرار دهد، موفقیت بیشتری را کسب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی