ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ب ام و X7 تیونینگ منصوری
اخبار خودرو

سنت‌شکنی منصوری برای کار روی خودروهای ب‌ام‌و؛ X7 با کیت بدنه معرفی شد

منصوری روزهای شلوغی را سپری می‌کند. پس از معرفی پروژه‌های ویتس و مازراتی MC20، این تیونر مشهور حالا نخستین تصاویر از جدیدترین پروژه خود را منتشر کرده است. برای این پروژه مهندسان منصوری به سراغ ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۴ دی ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

منصوری روزهای شلوغی را سپری می‌کند. پس از معرفی پروژه‌های ویتس و مازراتی MC20، این تیونر مشهور حالا نخستین تصاویر از جدیدترین پروژه خود را منتشر کرده است. برای این پروژه مهندسان منصوری به‌سراغ ب‌ام‌و X7 رفته‌اند و با جراحی زیبایی، آن را به یک مدل بسیار جذاب‌تر تبدیل کرده‌اند. جالب آنکه منصوری به‌شکل سنتی تمایلی به کار روی مدل‌های بی‌ام‌و ندارد و در یکی از مصاحبه‌های چند سال قبل خود نیز صراحتاً دلیل عدم تمایل را پیچیدگی الکترونیکی و حساسیت زیاد موتورهای بی‌ام‌و اعلام کرده بود، اما گویا حالا شرایط تغییر کرده و این تیونر خوش‌نام ایرانی- آلمانی، محصولات ساخت باواریا را نیز برای مشتریان خود تدارک دیده است.

نکته تأمل‌برانگیز اینکه به‌نظر می‌رسد پروژه جدید منصوری بر مبنای نسخه قبل از فیس‌لیفت ب‌ام‌و X7 توسعه پیدا کرده است. با‌این‌حال تیونر شهیر آلمانی می‌گوید مالکان مدل‌های پس از فیس‌لیفت یا همان LCI نیز می‌توانند با مراجعه به کارگاه‌های کمپانی، نسبت به ارتقای آن اقدام کنند.

ب ام و X7 تیونینگ منصوری

کیت بدنه کامل منصوری برای ب ام و X7

تصاویری که منصوری منتشر کرده است، درحقیقت طرح‌های کامپیوتری هستند. این تصاویر نشان می‌دهند ابعاد جلوپنجره معروف ب‌‌ام‌و دستخوش تغییراتی شده است و حالا ابعاد کوچک‌تری دارد. در زیر این المان نمادین دو شکاف کوچک به‌چشم می‌خورد. سپر موجود در پروژه منصوری هم کاملاً متفاوت از سپر استاندارد است و روی خود چند ورودی هوای حجیم دارد.

کیت منصوری برای ب‌ام‌و X7 شامل قطعاتی برای لبه گلگیرها می‌شود. این قطعات شاسی‌بلند تنومند باواریایی‌ها را عریض‌تر و عضلانی‌تر کرده‌اند. داخل گلگیرها رینگ‌های بسیار بزرگ 24 اینچی قرار دارند. این رینگ‌ها دارای پره‌های باریکی هستند و جلوه‌ خاصی به X7 می‌بخشند. البته در‌صورت علاقه، مشتریان می‌توانند از بین 11 رینگ متنوع موجود، نمونه دلخواه را انتخاب کنند.

در نمای عقب نیز ب‌ام‌و X7 تیونینگ منصوری استیل جذابی دارد. بیشترین تغییرات این نما به سپر مربوط می‌شود. سپری که منصوری برای این خودرو انتخاب کرده است، شکاف‌هایی در طرفین دارد و میزبان یک دیفیوزر هم‌رنگ با بدنه است. دو خروجی اگزوز گرد در هر دو طرف، قطعه مشکی‌رنگ وسط سپر و اسپویلر کوچک حاضر در بالای شیشه عقب از دیگر ویژگی‌های قابل‌ذکر در این نما هستند.

ب ام و X7 منصوری

منصوری فقط به انتشار تصاویر نمای بیرونی بسنده کرده است، با‌این‌وجود این کمپانی به مشتریان وعده می‌دهد تمامی تغییرات دلخواه آن‌ها را در داخل کابین پیاده می‌کند.

متأسفانه در رابطه با مشخصات فنی، فعلاً اطلاعاتی در دست نیست و نمی‌دانیم که در زیر پوسته نیز تغییراتی اعمال شده است یا خیر. همچنین درباره هزینه و برچسب قیمت نیز اطلاعاتی موجود نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی