ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مقایسه سخت افزاری آیفون ۱۴ پرو و گلکسی اس ۲۲ اولترا
تکنولوژی

نتیجه یک نظرسنجی: کاربران آیفون بیشتر از اندرویدی‌ها به برند خود وفادارند

نظرسنجی جدیدی از کاربران آمریکای شمالی نشان می‌دهد که کاربران آیفون بیشتر از اندرویدی‌ها به برند خود احساس وفاداری می‌کنند.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۰

جنگ طرفداران اندروید و آیفون همواره در دنیای موبایل ادامه داشته است. اکنون نظرسنجی جدیدی میان کاربران آمریکای شمالی انجام شده که نشان می‌دهد کاربران اپل بسیار بیشتر از اندرویدی‌ها به سیستم‌عامل iOS و برند خود احساس وفاداری می‌کنند.

وب‌سایت AddictiveTips اخیراً نظرسنجی جدیدی را روی بیش از 1000 آمریکایی که نیمی از آن‌ها را کاربران اندروید و نیمی را کاربران iOS تشکیل داده بودند، انجام داد تا متوجه شود که این سیستم‌عامل‌ها روی زندگی هر کاربر چقدر تأثیر می‌گذارند و افراد چقدر حاضرند از سیستم‌عامل و برندهای دیگر استفاده کنند. نتایج نظرسنجی بسیار جالب‌توجه است.

در شرایطی که 94 درصد از کاربران آیفون نسبت به برند خود احساس وفاداری می‌کنند، این رقم برای کاربران اندرویدی 80 درصد است. همچنین، 33 درصد احتمالش بالاتر است که مدیران از آیفون استفاده کنند و جالب اینجاست که 63 درصد از آن‌ها معتقدند که کارکردن با افرادی که کاربر همین برند هستند، راحت‌تر است.

مقایسه سخت افزاری آیفون ۱۴ پرو و گلکسی اس ۲۲ اولترا

کاربران آیفون بیشتر به صفحه موبایل خود نگاه می‌کنند

به‌علاوه، ظاهراً کاربران آیفون سالانه بالغ بر 15 روز بیشتر از اندرویدی‌ها به صفحه گوشی خود نگاه می‌کنند. بااین‌حال، 60 درصد از کاربران iOS می‌گویند اگر اپلیکیشن توییتر از اپ استور حذف شود، حاضرند به استفاده از اندروید فکر کنند.

72 درصد از کاربران آیفون می‌گویند از گوشی فعلی خود احساس رضایت دارند، درحالی‌که این رقم برای کاربران اندروید 66 درصد است. AddictiveTips باور دارد که این مسئله می‌تواند به هماهنگی بی‌بدیل محصولات اپلی با یکدیگر مربوط باشد.

در انتها بیش از 80 درصد از تمام شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کرده‌اند که اگر ایلان ماسک تلفن هوشمندی بسازد، مایلند محصول او را بخرند. مدیرعامل تسلا قبلاً یک بار این ایده را مطرح کرده بود، اما به‌نظر نمی‌رسد که او واقعاً قصد انجام چنین کاری را داشته باشد. حداقل در شرایط فعلی بعید است که ایلان ماسک با تمام مشغله‌های خود به‌دنبال ساخت یک گوشی هوشمند برود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی