ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
کریپتوکارنسی

توییتر با همکاری eToro خرید سهام و رمزارز را آسان‌تر می‌کند

توییتر همچنین قصد دارد ابزارهای معاملاتی بیشتری را به کاربران ارائه کند تا بتوانند خرید یا ایده‌های خود را بررسی کنند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۰

توییتر قصد دارد از طریق همکاری با شرکت معامله اجتماعی eToro، به کاربران خود اجازه دهد تا به سهام، ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌های مالی خود دسترسی داشته باشند.

طبق گزارش جدید CNBC، از امروز (پنجشنبه، 24 فروردین‌ماه) یک ویژگی جدید به برنامه توییتر اضافه خواهد شد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا نمودارهای بازار را از طریق طیف گسترده‌ای از ابزارهای مالی مشاهده کنند و با کمک eToro سهام و سایر دارایی‌ها را خریداری کنند یا بفروشند.

eToro

ارائه ابزارهای مالی بیشتر در توییتر

علاوه‌براین، قالب $Cashtag موجود در توییتر که به کاربران اجازه می‌دهد تا روی یک هشتگ مالی کلیک کنند و اطلاعات بیشتری در مورد یک سهام خاص را مشاهده کنند، با وجود این ویژگی می‌تواند داده‌های واقعی را نشان دهد. این داده‌ها همچنان توسط ردیاب بازار TradingView ارائه خواهند شد.

همچنین یک دکمه eToro در زیر نمودارهای قیمت زنده وجود دارد که کاربران با کلیک‌کردن روی آن می‌توانند آمارها را از طریق پلتفرم eToro بررسی کنند. بااین‌حال، برای استفاده از ویژگی باید یک حساب کاربری در eToro ایجاد کرد.

«کریس ریدی»، معاون فروش و بازاریابی جهانی توییتر در بیانیه‌ای گفت که این شرکت به‌طور آشکار در تلاش است تا پیشنهادات خود را با «اطلاعات اضافی بازار و دسترسی بیشتر به قابلیت‌های سرمایه‌گذاری» متنوع کند. به گفته توییتر، در سه ماهه اول سال 2023، 498 میلیون توییت درباره امور مالی یا تجاری ارسال شده است.

از زمانی که ایلان ماسک توییتر را تصاحب کرده است، این شرکت در تلاش برای کاهش هزینه‌های خود، 80 درصد از نیروی کارش را اخراج کرد. ماسک یک مدل اشتراک به‌روزرسانی‌شده راه‌اندازی کرد که تیک آبی، تبلیغات کمتر و افزایش نمایش توییت‌ها را با قیمت 8 دلار در ماه به کاربران ارائه می‌کند. همچنین توسعه‌دهندگان برای استفاده از API آن باید هزینه پرداخت کنند. تمام این کارها در حالی انجام شده بود که طبق گزارش‌ها، بیش از 500 تبلیغ‌کننده، هزینه‌های تبلیغاتی خود در توییتر را متوقف کرده بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی