ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

همراه اول بسته اینترنت ارزان ویژه عید فطر برای مشترکینش عرضه کرد

در ادامه می‌توانید با روش فعالسازی و مهلت استفاده از بسته تخفیفی ویژه همراه اول آشنا شوید.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۵

همراه اول با فرارسیدن عید فطر از بسته اینترنت و مکالمه خود با تخفیف‌های ویژه رونمایی کرد.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت فرارسیدن «عید سعید فطر»، بسته‌های ترکیبی ویژه برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و همچنین انارستانی خود که از سیمکارت نسل جدید (یوسیم) استفاده می کنند، در نظر گرفت.

بسته ویژه عید فطر بسته به «دائمی و اعتباری» یا «انارستانی» بودن مشترکان اپراتور اول تلفن همراه کشور به دو نوع تقسیم می شود.

هر دو بسته که با تخفیف ویژه به مناسبت این ایام طراحی شده، از امروز چهارشنبه 30 فروردین تا انتهای روز دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 قابل خریداری و فعالسازی است.

روش فعالسازی بسته اینترنت عید فطر همراه اول

بسته ترکیبی مختص مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول متشکل از «سه گیگابایت اینترنت و سه ساعت مکالمه درون شبکه و با تلفن ثابت» و با قیمت 12 هزار تومان است که متقاضیان، می توانند با شماره گیری کددستوری #67*100* اقدام به خریداری آن کنند.

اینترنت همراه اول عید فطر

بسته ترکیبی تدارک دیده شده برای مشترکان انارستانی هم شامل «یک گیگابایت اینترنت و 3 ساعت مکالمه درون شبکه و با تلفن ثابت» است که برای فعالسازی آن به قیمت سه هزار تومان، کافی است کددستوری #6671*100* شماره گیری شود.

در راستای رفاه حال مشترکان، امکان فعالسازی این بسته های سه روزه ویژه عید فطر از طریق سه درگاه «ستاره 100 مربع»، «ستاره یک مربع» و «همراه من» فراهم شده است.

اینترنت همراه اول عید فطر

تمامی مشترکانی که اقدام به خرید و فعالسازی بسته‌های ترکیبی ویژه عید فطر می‌کنند، می توانند در صورت اتمام حجم یا مدت اعتبار بسته‌ها، مجدداً اقدام به «خرید» تا پایان بازه زمانی کمپین کنند.

تمامی مشترکان همراه اولی که فاقد سیمکارت نسل جدید (یوسیم) هستند، می‌توانند برای بهره‌مندی از این بسته‌های با تخفیف ویژه و همچنین دریافت 20 گیگابایت اینترنت هدیه 30 روزه، با مراجعه به یکی از مراکز فروش و خدمات همراه اول» یا «شماره گیری 9990» اقدام به تعویض رایگان سیمکارت خود با یوسیم کنند. یوسیم (USIM) سیمکارتی است که امکان بهره مندی از اینترنت نسل 4 و 5 را فراهم می آورد.

در این صورت علاوه بر امکان استفاده از مزایای طرح های با تخفیف ویژه همراه اول، مشترکان می‌توانند از مزیت تخفیف‌های 50 درصدی (نیم بها) یا یک سوم بها در تعامل با سایت‌های داخلی بهره‌مند شوند.

راه‌های دیگری نیز برای دریافت اینترنت رایگان همراه اول وجود دارد تا در تعطیلات بتوانید از آنها بهره‌مند شوید.

گفتنی است همراه اول ویژه رمضان 1402 نیز هدایای ویژه‌ای در نظر گرفته است که می‌توان تا روز عید فطر از آنها بهره برد.

سؤالات متداول

آیا خرید بسته اینترنت عید فطر همراه اول محدودیت دارد؟

خیر، مشترکین این اپراتور می‌توانند در صورت اتمام حجم بسته، در بازه زمانی مشخص شده مجدداً اقدام به خرید کنند.

مهلت استفاده از بسته‌های ویژه عید فطر همراه اول چقدر است؟

این بسته‌ها سه روزه هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی