ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت
هوش مصنوعی

مایکروسافت ابزار طراحی هوش مصنوعی Designer را به‌صورت پیش‌نمایش منتشر کرد

Designer یک برنامه تحت وب شبیه به Canva است که می‌تواند طرح‌هایی برای ارائه‌ها، پوسترها، کارت‌پستا‌ل‌های دیجیتال، دعوت‌نامه‌ها و موارد دیگر ایجاد کند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۰

مایکروسافت که سال گذشته از ابزار طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی جدیدی با نام Microsoft Designer رونمایی کرده بود، اکنون نسخه پیش‌نمایش عمومی این برنامه را با مجموعه گسترده‌ای از ویژگی‌ها راه‌اندازی کرده است.

Designer یک برنامه تحت وب شبیه به Canva است که می‌تواند طرح‌هایی برای ارائه‌ها، پوسترها، کارت‌پستا‌ل‌های دیجیتال، دعوت‌نامه‌ها و موارد دیگر ایجاد کند تا از آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های دیگر استفاده شود. این برنامه از محتوای ایجادشده توسط کاربر و DALL-E 2، هوش مصنوعی متن به تصویر شرکت OpenAI، برای ساخت طرح‌ها استفاده می‌کند.

ویژگی‌های ابزار هوش مصنوعی مایکروسافت Designer

طبق گزارش TechCrunch، این ابزار می‌تواند کپشن‌ها و هشتگ‌های نوشتاری مرتبط با پست‌های شبکه‌های اجتماعی را ایجاد کند و همچنین چندین پیشنهاد را به کاربران ارائه دهد که بتوانند گزینه موردنظر خود را از بین آن‌ها انتخاب کنند. این ابزار همچنین می‌تواند با کمک هوش مصنوعی، تصاویر متحرک با پس‌زمینه و متن متحرک را ایجاد کند.

«برایان روگنیر»، مدیر کل بخش مصرف‌کننده مایکروسافت 365، در پست جدید وبلاگ این شرکت توضیح می‌دهد:

«از ماه اکتبر، مدل‌های هوش مصنوعی به‌طور پیوسته بهبود یافته‌اند و ما تلاش کرده‌ایم تا این قابلیت‌های قدرتمند را از طریق Designer به روش‌های لذت‌بخش‌تری ارائه کنیم و درعین‌حال شما کنترل خودتان را داشته باشید.»

مایکروسافت می‌گوید که Designer در آینده، ویژگی‌های ویرایشی بیشتری دریافت خواهد کرد؛ ازجمله توانایی قراردادن یک شیء در یک نقطه خاص و تکمیل‌کردن خودکار اطراف یک تصویر. ویژگی‌های دیگری ازجمله «پاک‌کردن» و «جایگزینی پس‌زمینه» نیز به کاربران اجازه می‌دهد تا اشیا، افراد یا سایر موارد موجود در پس‌زمینه تصاویر را حذف یا اصلاح کنند.

غول ردموندی توضیح می‌دهد که Designer در طول دوره پیش‌نمایش رایگان باقی خواهد ماند و از طریق وب‌سایت آن و همچنین نوار کناری مرورگر اج قابل‌دسترس است. زمانی که این برنامه به‌طور کلی در دسترس کاربران قرار بگیرد، بخشی از اشتراک‌های شخصی و خانوادگی Microsoft 365 خواهد بود و برای افراد غیرمشترک نیز قابلیت‌های رایگانی خواهد داشت؛ هرچند توضیح بیشتری در این رابطه ارائه نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی