ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هوش مصنوعی
هوش مصنوعی

متا از هوش مصنوعی مولد خود برای ساخت تبلیغات اینستاگرام و فیسبوک رونمایی کرد

این هوش مصنوعی فعلاً در دسترس برخی تبلیغ‌کنندگان قرار گرفته است و به‌زودی افراد بیشتری به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰

متا که ماه گذشته گفته بود می‌خواهد از هوش مصنوعی مولد برای ساخت تبلیغات استفاده کند، اکنون از سیستم خود رونمایی کرده است تا کاربران بتوانند کمپین‌های تبلیغاتی فیسبوک یا اینستاگرام خود را طراحی کنند.

ویژگی‌های هوش مصنوعی ساخت تبلیغ متا

اولین ویژگی هوش مصنوعی ساخت تبلیغات متا به برندها اجازه می‌دهد تا انواع مختلفی از رونوشت تبلیغاتی خود را برای مخاطبان مختلف تولید کنند؛ درحالی‌که پیام اصلی تبلیغ در آن‌ها یکسان باقی می‌ماند. ویژگی دیگر این هوش مصنوعی ایجاد پس‌زمینه است که با وجود آن می‌توان به‌راحتی برای کمپین‌های تبلیغاتی امکانات مختلف طراحی کرد.

درنهایت ویژگی برش تصویر به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند تا تصاویر با اندازه‌های مختلف برای موارد مختلف مانند پست‌های شبکه‌های اجتماعی، استوری‌ها یا ویدیوهای کوتاه مانند Reels ایجاد کنند.

هوش مصنوعی ساخت تبلیغ

متا اعلام کرد که این ویژگی‌ها درحال‌حاضر برای تبلیغ‌کنندگان منتخب در دسترس قرار گرفته و در ماه جولای تبلیغ‌کنندگان بیشتری به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

در پست وبلاگ این شرکت نوشته شده است:

«درحال‌حاضر ما با گروه کوچکی از تبلیغ‌کنندگان کار می‌کنیم تا بازخوردهای مدنظر خود را جمع‌آوری کنیم که می‌توانیم از آن‌ها برای بهبود محصول خود استفاده کنیم. در جولای، به‌تدریج گسترش دسترسی این سرویس به تبلیع‌کنندگان بیشتر را آغاز خواهیم کرد و در اواخر سال جاری، برخی از این ویژگی‌ها را به محصولات خود اضافه می‌کنیم.»

متا برای سه‌ماهه اول سال 2023 نتایج مالی مثبتی را گزارش کرده بود. غول شبکه‌های اجتماعی انتظارات تحلیلگران را شکست و برای اولین‌بار در سه فصل گذشته، از رشد درآمد سالانه خود خبر داد. همچنین این شرکت برای همین بازه زمانی، از افزایش 26 درصد تبلیغات‌های خود خبر داده بود، اما میانگین قیمت هر تبلیغ آن 17 درصد کاهش یافته است.

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا، در آن زمان گفته بود که هرچند غول فناوری کار روی ابزارهای هوش مصنوعی مختلف را آغاز کرده است، اما همچنان به توسعه متاورس متعهد خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی