ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مقر توییتر
کارآفرینی

سان‌فرانسیسکو ظاهراً پیرامون نقض قوانین ساختمان‌ها در مقر توییتر تحقیق می‌کند

مقامات سان‌فرانسیسکو به‌دنبال شکایت کارمندان سابق توییتر، ظاهراً تحقیقاتی را پیرامون نقض قوانین در ساختمان این شرکت آغاز کرده است.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۰

به‌دنبال ثبت شکایت شش کارمند سابق توییتر از این شرکت، مقامات شهر سان‌فرانسیسکو ظاهراً تحقیقات جدیدی را به‌منظور بررسی وضعیت ساختمان این کمپانی آغاز کرده‌اند. در شکایت کارمندان گفته شده است که توییتر قوانین محلی و فدرال ساختمان‌ها را زیر پا گذاشته تا بعضی از اتاق‌ها را به محلی برای خوابیدن نیروها تبدیل کند.

مسئولان شهر سان‌فرانسیسکو ابتدا چند ماه پیش به‌دنبال انتشار گزارشی از سوی مجله فوربز درباره تبدیل اتاق‌ها به خوابگاه، تحقیقاتی را پیرامون ساختمان توییتر شروع کردند. حالا در این شکایت جدید، «جوزف کیلیان»، مدیر سابق پروژه‌های طراحی و ساخت توییتر، می‌گوید نزدیکان ماسک از او خواسته بودند تا دستورالعمل‌های ساختمان‌ها را زیر پا بگذارد.

توییتر چه دستورالعمل‌هایی را در ساختمانش نقض کرده است؟

یکی از خواسته‌های تیم ماسک از کیلیان حذف نورهای حساس به حرکت از اتاق‌ها بود که باعث می‌شد کارمندان نتوانند به‌راحتی آنجا بخوابند. این کارمند سابق توییتر می‌گوید برای اجرای این درخواست ابتدا به سراغ صاحب ساختمان رفت، اما با پاسخ منفی او روبه‌رو شد. درنهایت او مجبور شد یک برق‌کار را استخدام کند تا برق این نورها را قطع نماید.

کیلیان می‌گوید مدیریت جدید همچنین از او خواسته بود تا قفل‌های ارزان‌تری را برای اتاق‌هایی که کارمندان در آن‌ها می‌خوابیدند، استفاده کند که سیستم قفل‌گشایی خودکار برای موقعیت‌های اضطراری نداشتند. بااین‌حال، او به کارمندان هشدار داده بود که این کار می‌تواند درصورت بروز حادثه، مانع از دسترسی مأموران آتش‌نشانی به اتاق‌ها شود.

این مدیر سابق توییتر مدعی است این شرکت به او گفته بود که این تغییرات را به اطلاع بازرسان شهرداری که از این ساختمان بازدید می‌کردند، نرساند. درنتیجه بازرسان تنها تخت‌ها و اثاثیه جدید را دیده بودند و از دیگر موارد نقض قانون مطلع نشدند.

علاوه‌براین، در شکایت حاضر به عدم اجرای تعهدات مالی توییتر اشاره شده است. این پرونده می‌گوید اعضای تیم مدیریتی ماسک عامدانه، به‌طور خاص و به‌صورت مکرر اعلام کرده بودند که می‌خواهند قراردادها و قوانین را زیر پا بگذارند و تعهدات حقوقی خود را نادیده بگیرند.

برای مثال، درخصوص عدم پرداخت اجاره مقر توییتر، «پابلو مندوزا»، مشاور ایلان ماسک، ظاهراً به رئیس واحد املاک این شرکت گفته بود که ماسک به‌هیچ‌وجه قصد ندارد اجاره‌ای بپردازد. مالک ساختمان توییتر در ماه ژانویه بابت عدم پرداخت اجاره این ملک از این شرکت شکایت کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی