ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

اعزام نمایندگان ایران در رشته‌های آی‌تی به مسابقات جهانی مهارت فرانسه ۲۰۲۴

حضور پنج نماینده از ایران

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۶ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۶:۳۲

هفته‌ آینده نمایندگان ایران در رشته‌‌های IT «مسابقات جهانی مهارت» عازم فرانسه خواهند شد. ایران در این دور از مسابقات ۵ نماینده در رشته‌های مرتبط با فناوری اطلاعات دارد که با حمایت و منتورینگ فنی «آروان‌کلاد» در این رویداد شرکت می‌کنند. مسابقات جهانی WorldSkills از سال ۱۹۴۵ هر ۲ سال یک بار با حضور هزاران شرکت‌کننده برگزار می‌شود. 

علیرضا پورچالی در رشته‌ «پردازش ابری»، امیررضا غلامی در رشته‌ «توسعه‌ برنامه‌های موبایل»، سید آرمین طاهری در رشته‌ «مدیریت سیستم‌های تحت شبکه»، امیرعباس قاسمی در رشته «فناوری‌های وب» و مهرداد شیروانی در رشته‌ «راهکارهای نرم‌افزاری برای تجارت» نمایندگان ایران در این مسابقات هستند که ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) پس از 2 مرحله اردوی فشرده و تخصصی وارد لیون فرانسه، میزبان این دوره مسابقات، خواهند شد.

نمایندگان ایران در این دوره مسابقات غالباً جوانان و نوجوانان زیر ۲۰ سال خواهند بود که از استان‌های قم، کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

یکی از کارشناسان آروان‌کلاد که به‌عنوان منتور همراه شرکت‌کنندگان است، از وضعیت فنی تیم ابراز خرسندی کرد و گفت: «همان‌طور که بچه‌ها در مسابقات بین‌المللی مهارت گرگان (IFSC) مدال‌ طلا گرفتند، امیدواریم که در لیون هم بتوانند در بهترین وضعیت فنی خودشان باشند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی