ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تعطیلاتی به طعم تکنولوژی؛ تابستان و تفریحات دیجیتالی

هر ساله با اتمام امتحانات پایان ترم مقاطع مختلف تحصیلی، گرایش به سمت انجام بازی های دیجیتالی به شدت افزایش پیدا می کند و گیم سنتر ها و مراکز انجام بازی های دیجیتالی افراد بسیاری ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هر ساله با اتمام امتحانات پایان ترم مقاطع مختلف تحصیلی، گرایش به سمت انجام بازی های دیجیتالی به شدت افزایش پیدا می کند و گیم سنتر ها و مراکز انجام بازی های دیجیتالی افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند. در این بین بازی ها و برنامه های موجود روی گوشی های تلفن همراه نیز با شدت بیشتری دنبال می شوند و تعداد کاربران این اپلیکیشن ها نیز به شدت افزایش پیدا می کند.

اندروید و تنوع بازی های آن

سیستم عامل اندرویدی بدون شک به دلیل Open source بودن اپلیکیشن های آن و تنوع بالای گوشی ها که در طیف قیمت های متفاوتی قرار می گیرد، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. توجه خاص به بازی های اندرویدی بخصوص با توسعه ی بازی های ایرانی در بین کاربران ایرانی افزایش چشمگیری داشته است. توسعه دهندگان بازی های اندرویدی نیز به دلیل استقبال بسیار بالای کاربران، تنوع و کیفیت کاری خود را بسیار بالا برده اند که در نتیجه ی آن کاربران هدف بیشتری برای خود جذب کرده اند. از محبوب ترین بازی های ایرانی تابستان امسال می توان به بازی های زیر اشاره کرد:

  • پدرخوانده
  • آمیرزا

بازی های خارجی نیز طرفداران بسیار زیادی دارند که به دلیل تنوع بسیار بالا و کیفیت تولیدی فوق العاده روز به روز بر طرفداران خود می افزایند. از بازی های اندرویدی که طرفداران آنها روزانه بیش از 5 ساعت مشغول انجام آنها هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازی های استراتژی مثل کلش اف کلنز
  • بازی های بتل رویال مثل پابجی، فورتنایت و ...
  • بازی های ورزشی اندروید مثل FIFA 2019 و PES 2019 و ...
  • بازی های انفرادی، اول شخص، سوم شخص

بازی های استراتژی بخصوص در سالیان اخیر که دسترسی به اینترنت در کشور عزیزمان بسیار آسان تر شده است، از محبوبیت فزاینده ای برخوردار شده اند و روز به روز بر این محبوبیت نیز افزوده می شود. امکان انجام بازی های گروهی بدون شک رمز موفقیت کلی این سبک از بازی هاست.

کاربر با دانلود بازی استراتژی اندروید که طیف گسترده ای از بازی ها را شامل می شود، وارد یک سیکل مدیریتی شده و در مقام یک مدیر، تیم خود را به سمت پیروزی سوق می دهد. استفاده از یکسری ویژگی ها همچون وجود ابرقهرمانان در نسخه ی های مختلف، امکان بدست آوردن امتیازات بیشتر و در نتیجه حرکت سریع تر به سمت پیروزی با استفاده از شکست سریع رقیبان، گستردگی بسیار زیاد بازی (به بیان ساده بی پایان بودن بازی)، آپدیت های دوره ای که همراه با افزایش امکانات بازی و اضافه شدن ویژگی های جدید به آنهاست از مهم ترین ویژگی های این سبک از بازی ها به شمار می روند.

سری بازی های سبک بتل رویال نیز این روزها طرفداران بسیار پروپاقرصی دارند و به دلیل آپدیت های متنوعی که توسط توسعه دهندگان این بازی ها صورت می گیرد، میل به انجام این سبک از بازی ها اصلاً کم نشده و روز به روز در حال افزایش است. کاربران بسیاری با دانلود بازی پابجی، ساعت های بسیاری را برای بقا و پیروزی در یک نبرد تک نفره سپری می کنند که نوآوری های متنوع موجود در این بازی، می تواند شوق آنها را به انجام بازی افزایش دهد.

آیفون؛ بازی ها بدون طعم هک و مود

بازی های اندروید به دلیل اپن سورس بودن به سرعت هک شده و نسخه ی مود شده ی آنها روانه ی بازار می شود. این نسخه ها به دلیل بی نهایت کردن محدودیت های بازی و آسان کردن طی مراحل مختلف، مورد توجه برخی از بازی کنندگان قرار می گیرند و طرفداران خاص خود را دارند. اما بازی و برنامه آیفون به دلیل اختصاصی بودن، امکان رفع محدودیت ها را ندارند و از این رو کاربران این گوشی ها برای تهیه ی نسخه های حرفه ای و یا کسب امتیازات طلایی در بازی ها باید هزینه ی مدنظر برنامه را پرداخت نمایند که بخصوص برای کاربران ایرانی بسیار مشکل آفرین خواهد بود.

اما اگر نگاه واقع بینانه ای داشته باشیم در بسیاری از مواقع نسخه ی مود شده و هک شده ی بازی ها، شور و اشتیاق یک بازی جذاب که همواره با تلاش برای پیروزی همراه هست را از بین می برد و کار را برای بازی کننده بسیار آسان میکند، از این رو می توان گفت کاربران iOS چیزی از دست نداده اند.

مرجع دانلود سریع بازی های اندروید و iOS

با افزایش تحریم های دیجیتالی و عدم امکان دستیابی به یکسری از بازی های اندرویدی از طریق گوگل پلی، کاربران ایرانی به دنبال استفاده از منابع موجود در اینترنت برای دانلود بازی های مورد علاقه ی خود هستند. این سایت ها به منظور جذب مخاطب باید یکسری از اصول همچون مهیا کردن سرعت بالای دانلود، نامحدود بودن دانلود فایل ها، دسترسی سریع به فایل ها، دانلود رایگان فایل ها و آپدیت سریع آنها را رعایت کنند تا کاربر به این سایت ها اعتماد کرده و بازی های مدنظر خود را از آن مراجع دانلود کند.

سایت تخصصی کافه اپس به عنوان یکی از جدیدترین سایتهای دانلود بازی های اندروید و iOS شناخته می شود که با بهره مندی از تیمی کاملاً حرفه ای اندروید و iOS، با دیدی باز و بر اساس نیاز و درخواست کاربران گرامی، بازی های و برنامه های مختلف این دو سیستم عامل محبوب را در اختیار کاربران قرار می دهد. دانلود رایگان و بدون محدودیت و سرعت بسیار بالای سرور های این سایت از مهم ترین دلایل اعتماد کاربران به این سایت است که گردانندگان سایت نیز باید در تمامی مراحل پیشرفت سایت خود قدردان این اعتماد کاربران باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۳ تیر ۱۳۹۸

    عالی بود دمتون گرم

  • Ali۰۱.
    Ali۰۱. | ۳ تیر ۱۳۹۸

    وقتی که اپ استور های بزرگی مثل گوگل و اپ استور موجود که بهترین سرور ها و بالاترین امنیت موجود رو دارند احمقانه است بخوای از یکی دیگه استفاده کنی

    • hamid gma
      hamid gma | ۳ تیر ۱۳۹۸

      خوب الان بازی کلش اف کلنز رو چجوری از گوگل پلی دانلود میکنید ؟!

      • alireza_1999
        alireza_1999 | ۳ تیر ۱۳۹۸

        با فیلتر شکن و انجام clear cache از settings

مطالب پیشنهادی