ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سیب اپ خرید اپلیکیشن ios
رپورتاژ آگهی

سیب اپ: همیشه راه ساده ترى هست [رپورتاژ آگهی]

شاید تا به حال پیش خود فکر کرده باشید که آیا راه ساده تری برای نصب نرم افزارهای پولی بر روی سیستم عامل آی او اس وجود دارد؟ با توجه به تحریم های این چند ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شاید تا به حال پیش خود فکر کرده باشید که آیا راه ساده تری برای نصب نرم افزارهای پولی بر روی سیستم عامل آی او اس وجود دارد؟

با توجه به تحریم های این چند ساله کمپانی اپل و محدودیت های ایجاد شده برای کاربران ایران، خرید برنامه از اپ استور و استفاده از آن کاری دشوار شده است؛ اما اکنون روش ساده تری در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که نه نیازی به ساخت اپل آیدی است و نه احتیاجی به خرید نرم افزارهای پولی.

در واقع می توان گفت نمونه این مارکت تاکنون در اکثر کشورهای جهان و همچنین ایران ارائه نشده است. حال دغدغه گروه سیب اپ ارائه سرویسی راحت و آسان برای کابران داخل ایران است.

یکی از نکات برجسته سیب اپ سیستم دانلود و نصب آسان برنامه هاست؛ شاید تا به امروز با مارکت های مختلفی آشنا بوده باشید، اما به جرأت می توان گفت تمامی این مارکت ها در سیستم دانلود خود ضعف های بزرگی دارند؛ به صورتی که شما برای دانلود هر برنامه بایستی تا اتمام آن داخل برنامه بمانید و در صورت خارج شدن از آن دانلود شما متوقف خواهد شد؛ در صورتیکه سیب اپ سیستمی کاملا مشابه اپ استور دارد که تمامی نرم افزارهای آن در صفحه اصلی گوشی دانلود و نصب میشوند؛ حتی شما می توانید برنامه ها را در سیب اپ همانند اپ استور در حالتی که حتی صفحه نمایش گوشی خود خاموش است دریافت کنید و دیگر نیازی نیست شما برای خرید تک تک برنامه ها مبلغی را بپردازید!

سیب اپ سیستمی تحت وب در اختیار کاربر قرار می دهد که به شما این اجازه را میدهد به صورت رایگان تمامی برنامه های پولی موجود در اپ استور را به وسیله دیوایس آی او اس خود یعنی آیفون , آیپد و آیپاد تاچ دریافت نمایید. این مارکت هیچ نیازی به جیلبریک و یا نرم افزار های جانبی برای فیکس کردن نرم افزار ها ندارد و کاربر به راحتی و با سرعت بالا میتواند اپلیکیشن های موجود در این مارکت را دانلود و نصب نماید که همه این امکانات برای شما کاربران عزیز به صورت رایگان فراهم شده است.

شما میتوانید لیست انبوهی از بهترین برنامه های اپ استور مانند Sygic IRAN ,Modern Combat … را هم اکنون از مارکت سیب اپ دریافت نمایید.

image (1)-w600

سیب اپ چه خدماتی را به کاربران خود ارائه میدهد ؟

سیب اپ سیستمی جدید و مجازا از مارکت های مشابه چینی و … دارد به صورتی که :

۱ . بدون نیاز به کانفیگ از طریق نرم افزار های جانبی
۲ . ساده بودن مراحل نصب ، بدون نیاز به کامپیوتر
۳ . بدون نیاز به اپل آیدی
۴ . پارسی بودن این سیستم
۵ . رایگان بودن اپلیکیشن های پولی در اپ استور
۶ . بدون نیاز به جیلبرک بوده.
۷ . سرور های قدرت مند داخل ایران که توسط هاست دی ال پشتیبانی میشود به شما سرعتی بالا برای دانلود ارائه میدهد.

چگونه نرم افزار های سیب اپ را نصب کنیم؟

image (2)-w600

برای دانلود و نصب نرم افزار از مارکت سیب اپ تنها کافیست با آیفون , آیپد و آیپاد تاچ خود به ادرس www.SibApp.com مراجعه نمایید و برنامه مورد نظر خود را انتخاب و بر روی عبارت رایگان کلیک کنید تا برنامه انتخاب شده دانلود و نصب گردد.

توجه برای سهولت استفاده شما از مارکت سیب اپ در این مدت می توانید به راحتی آیکون آن را به Home Screen خود اضافه کنید که اموزش تصویری این کار را در تصویر بالا می توانید مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (85 مورد)
  • سارا
    سارا | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵

    با سلام دوسانى ك به أين برنامه اعتراض دارنا كاملا حق دارند و اگر ميشه جايگزين بهترى برأى آپ أستور معرفى كنند ك أين برنامه رو نصب نكنيم

  • Sara
    Sara | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵

    سلام من ايپاد دارم و براى نصب سيب آپ مشكل دارم چرا ك تو قسمت general چيزى به اسم profile ندارم

  • ابی
    ابی | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵

    سلام من نصب کردم ولی باز نمیکنه راهنمای نصب میگه برو توقسمت prophilولی تنضیمات گوشیم پروفایل نداره چرااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • Abdulbasir
    Abdulbasir | ۶ اسفند ۱۳۹۴

    بسيارعالى

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی