ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

شرکت ستاک فناوری ویرا، معتبرترین عرضه کننده محصولات فورتی نت در ایران

اهمیت امنیت شبکه در دنیای امروز بر هیچ کس پوشیده نیست و یکی از ارکان اصلی هر سازمان محسوب می شود. به طوری که عدم آشنایی با آن، این امکان را به نفوذگران و مهاجمان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اهمیت امنیت شبکه در دنیای امروز بر هیچ کس پوشیده نیست و یکی از ارکان اصلی هر سازمان محسوب می شود. به طوری که عدم آشنایی با آن، این امکان را به نفوذگران و مهاجمان می دهد که به راحتی از طریق شبکه کامپیوتری، وارد سازمان شده و به اطلاعات مهم و حیاتی دست پیدا کنند. امروزه اغلب کسب و کارها در هر ابعادی که باشند در راستای حفظ اطلاعات مهم خود در پی تجهیز کردن خود به امنیت شبکه می باشد.

فورتی نت

یک برند نام آشنا در حوزه امنیت شبکه، کمپانی فورتی نت می باشد که یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تجهیزات امنیت در کل دنیا به حساب می آید. این کمپانی، دارای محصولاتی چون فایروال ها، ضد ویروس، تجهیزات پیشگیری از نفوذ و امنیت می باشد. Fortinet موفق به ایجاد امنیت محتوا و شبکه با نرخ بالایی شده است. در ضمن برای تمامی کسب و کارها با هر ابعاد و اندازه ای که باشند و متناسب با نیاز آن ها، محصولی اختصاصی و مرتبط را ارائه نموده است.

فایروال های فورتی نت در آزمایشگاه های مستقل متفاوتی مورد ارزیابی قرار گرفته اند و موفق به کسب رتبه بالاترین اثربخشی شده اند.

گفتنی است فایروال های فورتی گیت قادر هستند از لبه شبکه تا هسته، مراکز داده و فضای ابری، به صورت کاملا انعطاف پذیر، پیاده سازی شده و امنیت را فراهم آورد.

شرکت ستاک فناوری ویرا

شرکت ستاک فناوری ویرا با داشتن همکاران تجاری و کارشناسان ارشد، خدمات قابل توجهی در امر تامین و فروش محصولات فورتینت و همین طور طراحی، پیاده سازی، پشتیبانی و آموزش این تجهیزات اعم از فورتی گیت (FortiGate) ، فورتی وب (FortiWeb)، فورتی آنالایزر(FortiAnalyzer) ، فورتی دی بی (FortiDB) و سایر تجهیزات امنیتی فورتی نت را به مشتریان محترم ارائه می نماید.

پرفروش ترین های ستاک فناوری ویرا

قابل ذکر است فورتی گیت های FortiGate 60E، FortiGate 100E، FortiGate 200E ، FortiGate 600E و FortiGate 1100E از پرفروش ترین های این شرکت، محسوب می شود.

فورتی وب، یکی دیگر از محصولات کاربردی فورتی نت می باشد که تمرکز آن بر روی برنامه های کاربردی تحت وب می باشد که هیچ گونه امنیتی بر روی آن ها انجام نشده است. فایروال های فورتی وب، امکانات پیشرفته ای را فراهم می آورند که از برنامه های کاربردی تحت وب و همچنین zero-day محافظت به عمل می آورند. فورتی وب های سری FortiWeb 400D، FortiWeb 600D و همچنین FortiWeb 1000E پرفروش ترین های ستاک فناوری ویرا می باشند.

فورتی آنالایزر نیز به عنوان یک ابزار تجزیه و تحلیل دقیق امنیتی و با استفاده از ویژگی های پیشرفته شناسایی تهدیدات و رخدادهای شبکه کمک شایانی به ایجاد امنیت می نماید و این کار را با دریافت گزارشات و تحلیل لاگ ها در خصوص ضعف های امنیتی انجام می دهد. فورتی آنالایزر قابلیت ثبت وقایع را به صورت لحظه ای داراست. از پرفروش ترین محصولات فورتی آنالایزر شرکت ستاک فناوری ویرا می توان به مدل های FAZ 200F، FAZ 300F و همچنین FAZ 400E اشاره نمود.

در ضمن، این شرکت، از دانش فنی و نیروهای متخصص جهت ارائه انواع لایسنس تجهیزات فورتی نت برخوردار بوده و در این راستا، کیفیت را در اولولیت اول خود قرار داده است تا از بروز مشکلات متداول، جلوگیری به عمل آید.

شرکت ستاک فناوری ویرا با توجه به واردات بدون واسطه تجهیز امنیتی فورتی نت و تجربه نصب، راه اندازی و آموزش به همراه سرویس پشتیبانی تجهیزات فورتی گیت و سایر تجهیزات فورتی نت به عنوان شرکت پیشگام در حوزه امنیت آماده ارائه خدمات شایسته به مشتریان می باشد.

برای تماس با این شرکت می توان با شماره تلفن های 41708-021 و همچنین021-88546908-9 تماس گرفت و یا از وبسایت www.setakit.com بازدید نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی