ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بهترین خدمات حمل و نقل را از ایران جرثقیل بخواهید

ایران جرثقیل افتخار این را دارد که جابه‌جایی و حمل و نقل شما را با کمترین هزینه و کمترین خسارات احتمالی در وزن‌های متفاوت ۳ الی ۱۶۰ تن در تمامی نقاط تهران، با کمترین زمان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ایران جرثقیل افتخار این را دارد که جابه‌جایی و حمل و نقل شما را با کمترین هزینه و کمترین خسارات احتمالی در وزن‌های متفاوت ۳ الی ۱۶۰ تن در تمامی نقاط تهران، با کمترین زمان ممکن انجام دهد.

چرا حمل و نقل خود را به ایران جرثقیل بسپاریم؟

ایران جرثقیل از جمله‌ی شرکت‌هایی است که با در اختیار داشتن انواع جرثقیل‌ها، بالابرها و خودروبرها در مدل‌ها، تناژ و ارتفاع‌های مختلف و تجهیزاتی ایمن و به روز، برای کاربردهای مختلف، خدماتی نظیر حمل و جابه‌جایی انواع دستگاه های صنعتی، کانکس، جابه‌جایی انواع چیلرها در ارتفاعات و جابه‌جایی و حمل هرگونه وسیله یا کالا در وزن‌های ۳ الی ۱۶۰ تن را با کمترین قیمت ممکن و خسارت انجام می‌دهد.

برخی از خدمات ما

  • حمل و جابه جایی کانتینر و کانکس
  • بارگیری و تخلیه انواع کامیون و تریلی
  • نصب چیلر
  • تخلیه و حمل انواع دستگاه ها
  • حمل کالا با جک پالت
  • نصب و جابه جایی انواع تانکر
  • نصب تجهیزات ساختمانی
  • جابه جایی انواع خودرو
  • و انجام کلیه کارهای مربوط به جرثقیل، بالابر و خودروبر...

اجاره جرثقیل، بالابر و خودروبر با کمترین قیمت ممکن

ایران جرثقیل برای کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان عزیز هرگونه جابه‌جایی و حمل و نقل و یا اجاره جرثقیل، اجاره بالابر و اجاره خودروبر را با پایین‌ترین قیمت و به سریع‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

ایران جرثقیل

زمینه‌های فعالیت ما

ایران جرثقیل با بیش از ۱۵ سال سابقه کار در عرصه‌های اجاره جرثقیل، اجاره بالابر و اجاره خودروبر و یدک کش به تمام مشتریان عزیز خدمات‌رسانی می‌کند. همچنین ایران جرثقیل دارای جرثقیل کفی، جرثقیل کارگاهی و جرثقیل بالابر نیز هست که تمامی نیازهای مشتریان عزیز در این زمینه‌ها به بهترین شکل ممکن برطرف می‌گردد.

عقد قرارداد با شرکتها

ایران جرثقیل آماده عقد هر گونه قرارداد ساعتی، روزانه، ماهیانه و یا سالانه با شرکت‌های خصوصی و دولتی، همراه با تخفیف ویژه است.

ایران جرثقیل!

ایران جرثقیل افتخار این را دارد که جابه‌جایی و حمل و نقل شما را با کمترین هزینه و کمترین خسارات احتمالی در وزن‌های متفاوت ۳ الی ۱۶۰ تن در تمامی نقاط تهران، با کمترین زمان ممکن انجام دهد. در صورتی که نیاز به اجاره جرثقیل سبک و سنگین، اجاره خودروبر یا اجاره بالابر دارید می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و با مشاوره نوع مناسب جرثقیل، خودروبر یا بالابر را برای اجاره انتخاب کنید.

حمل و جابه جایی خود را به ما بسپارید

برای راحت‌تر شدن اجاره جرثقیل، اجاره بالابر و اجاره خودروبر و تسریع در روند انجام کار، ما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته آماده‌ایم. همچنین اگر حجم کاری شما کم و یا نیازی به اجاره ندارید می‌توانید با یک تماس و مشاوره کارشناسان ما به راحتی جابه‌جایی و حمل خود را به ما بسپارید.

شماره تماس:

09122076287

09127150057

02133462435

وب‌سایت: iranjarsaghil.com

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی