ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سئو سایت در داخل شرکت یا برون سپاری؟ [رپورتاژ آگهی]

سئو وب سایت یا همان بهینه سازی سایت برای گوگل امروز جزو موارد اساسی مورد توجه تمام مدیران شرکت‌های بزرگ و کوچک در تمام دنیاست و برنامه ریزی برای SEO در همه کسب و کارها ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سئو وب سایت یا همان بهینه سازی سایت برای گوگل امروز جزو موارد اساسی مورد توجه تمام مدیران شرکت‌های بزرگ و کوچک در تمام دنیاست و برنامه ریزی برای SEO در همه کسب و کارها یک راه حل بسیار مناسب برای جذب مشتری است. در واقع قرارگرفتن در رتبه اول نتایج گوگل با کلمات کلیدی بهترین روش بازاریابی آنلاین است و از تمام روش‌های تبلیغات اینترنتی مفید تر است.

اما سئو سایت بصورتی که پایدار در رتبه اول تا سوم گوگل قرار بگیرد کار کوچکی نیست و نیاز به صبر و برنامه‌ریزی منظم دارد، الخصوص برای کلماتی که رقبات برای رتبه اول گوگل بالاست و شرکت های زیادی با بهینه سازی وبسایت خود بدنبال دستیابی به آن هستند.

حالا همه مدیران میدانند که حتما باید برای سئو سرمایه گذاری کنند تا بازخورد خوب آن به موفقیت شرکت کمک کند، اما سوال اینجاست که مراحل بهینه سازی سایت بهتر است در داخل شرکت انجام شود یا به شرکت‌ سئو سپرده شود ؟

در این مقاله به ویژگی های هر دومورد می‌پردازیم؛ با ویرلن همراه باشید:

سئو سایت برای گوگل توسط سئوکار حرفه ای در داخل شرکت:

چالش اول: پیدا کردن سئو کار حرفه‌ای و متعهد.

هزینه: یک متخصص سئو که دست از دریافت پروژه‌های مختلف بکشد و فقط زمانش را بروی سایت شما بگذارد و نتیجه کار هم خوب باشد قطعا حقوق بالایی میخواهد.

مدت زمان: از زمان طراحی سایت باید متخصص بهینه سازی وب سایت همراه شما باشد و بطور مداوم و منظم تا زمانی که وب سایت شما فعال است و رتبه گوگل برای شما اهمیت دارد به کار خود ادامه دهد تا پس از رسیدن به رتبه اول گوگل در کلمات کلیدی، برای حفظ آن تلاش کند.

بک لینک: برای دریافت لینک فالو از سایت‌های معتبر در گوگل، انتشار رپورتاژ آگهی باید بصورت منظم انجام شود تا همواره سایت شما از رقبا بالاتر باشد.

تولید محتوا: یکی از مهمترین نکاتی که در کلاس‌های آموزش سئو در تمام دنیا روی آن تأکید میشود این است که به هیچ وجه مطالب از سایت های دیگر کپی نشود و همه اطلاعات و مطالبی که در سایت منتشر میشود دسته اول باشد. (گوگل: سایت‌هایی ارزشمند هستند که چیزی به وب اضافه کنند که مفید و خواندنی باشد)

بروز رسانی منظم: وب سایت باید در تمام طول سال، ماه و روز آپدیت شود.

سئو سایت برای گوگل توسط شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سئو:

چالش اول: پیدا کردن شرکت ارائه دهنده خدمات سئو که معتبر باشد.

هزینه: با توجه به شرایط وب سایت شما و کلمات کلیدی مورد نظر متغیر است.

مدت زمان: برای اینکه خیالتان راحت باشد و پس از مدتی رتبه وبسایت شما پایین نیاید باید قرار ۵ ساله بسته شود و هر پنج سال تمدید شود.

تولید محتوا: شرکتی پیدا کنید که هم در امور تبلیغات اینترنتی و هم خدمات سئو فعال باشد، محتوایی برای سایت شما تهیه کند که همزمان از نظر تبلیغات و رتبه گوگل مناسب باشد. همچنین باید در زمینه کانتنت مارکتینگ نیز حرفه‌ای باشد و بتواند اخبار سایت شما را بصورت رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌ها و سایت‌های معتبر منتشر کند تا بازاریابی محتوا و دریافت لینک را در یک کمپین برای شما براورده کند و موفقیت شما قطعی شود.

بروز رسانی منظم: در قرارداد خود مشخص کنید که وظیفه بروز رسانی سایت بر عهده کیست. اگر قرار باشد شرکت سئوکار بروز رسانی را انجام دهد لازم است اطلاعات اولیه را به صورت منظم تامین کنید.

در نهایت بهتر است زودتر تصمیم بگیرید که می‌خواهید به چه صورت برای بهینه سازی سایت خود سرمایه گذاری کنید.

ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ ویرلن برای همکاری در هر دو مورد درخدمت شما هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • fns4565
    fns4565 | ۱ دی ۱۳۹۵

    ممنون از مطلب فوق العاده مهم
    مقالات کتاب آموزش سئو هم مطالعه کردم مفید بود

مطالب پیشنهادی