ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با برترین میم کوین های بازار آشنا شوید

میم‌کوین‌ها با سودهای چند صد برابری به محبوب ترین ارزهای دیجیتال بازار تبدیل شده‌اند.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در صرافی ارز دیجیتال ارزهشت، چهار ارز دیجیتال پر طرفدار فلوکی اینو (Floki inu)، بیبی دوج (Baby doge)، په‌په (Pepe) و دوج ایلان (Dogelon) لیست شدند.. این ارزها در روزهای گذشته با سوددهی بسیار بالا همراه بودند و به عنوان پرحاشیه‌ترین رمزارزها در فضای کریپتوکارنسی شناخته می‌شوند.

ارز دیجیتال فلوکی اینو

ارز فلوکی (Floki Inu) با نماد سگ، به یکی از محبوب‌ترین سکه‌های دیجیتال در بازار تبدیل شده است. این میم کوین الهام گرفته از ایلان ماسک، مدیر عامل میلیاردر سازنده خودروهای الکتریکی تسلا است. توسط یک تیم ناشناس از توسعه دهندگان که جزو طرفداران جامعه Shiba Inu بودند، این پروژه بر روی بلاک چین اتریوم و شبکه زنجیره هوشمند بایننس (BSC) اجرا می شود. فلوکی با هدف رسیدن به اهداف بزرگ خود، قصد دارد از طرفداران زیاد خود به نام «فلوکی وایکینگ‌ها» استفاده کند.

آخرین رشد قابل توجه فلوکی به لحاظ لیست شدن در صرافی بایننس بود که منجر به رشد ۴۰ درصدی قیمت آن شده است. با وجود قیمت پایین این ارز دیجیتال (0.000033 دلار)، با مقدار کمی تومان می‌توان تعداد زیادی فلوکی خرید کرد. خرید ارز دیجیتال فلوکی (FLOKI) در ارزهشت امکان پذیر شده است. همچنین، باید توجه داشت که این موضوع با ارتباط داشتن فلوکی با ایلان ماسک، یکی از ثروتمندترین افراد روی زمین، بسیار مهم است. در حال حاضر، FLOKI دارای ارزش بازار 3 میلیارد دلار است و یکی از بهترین عملکردهای بازار کریپتو در چند ماه اخیر را نشان داده است.

فلوکی در حال حاضر در بسیاری از صرافی های ارز دیجتال قابل خرید و فروش است. همچنین، فلوکی به عنوان گزینه مناسب برای کسانی است که به دنبال یک ارز دیجیتال با قیمت پایین هستند. با این حال، باید توجه داشت که همانطور که در مورد بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر نیز صادق است، فلوکی نیز با ریسک های خود همراه است و قبل از سرمایه گذاری در آن، باید به دقت تحقیقات لازم را انجام داد.

ارز دیجیتال بیبی دوج

بیبی دوج (Baby Doge) در واقع یک میم کوین مشابه به Dogecoin و Shiba Inu می‌باشد. در حال حاضر در بیش از 300,000 کیف پول نگهداری می‌شود. بی بی دوج توکن ارز دیجیتال است، به این معنی که به عنوان یک قرارداد هوشمند از طریق بلاکچین‌های موجود عمل می‌کند. قرارداد هوشمند Baby Doge این ارز را از طریق کیف پول‌های زنجیره‌ای هوشمند اتریوم و بایننس در دسترس قرار می‌دهد.

علت طرفداران بسیار زیاد برای این ارز دیجیتال، رشد بی‌سابقه آن است، به‌طوری‌که تنها دو هفته پس از راه‌اندازی، شاهد افزایش 1000 درصدی قیمت بود. در هفته سوم، ارزش بازار آن به 200 میلیون دلار رسید و در هفته چهارم 160,000 کیف پول این ارز را داشتند.

در حال حاضر، بیبی دوج مجموع 420 کوادریلیون کوین دارد که بیش از 115.114 کوادریلیون آن در حال حاضر در گردش است. قیمت این ارز در زمان نوشتن این مقاله، 0.000000002 دلار است. برای خرید و فروش رمزارز بی‌بی دوج، می‌توانید از صرافی ارز دیجیتال ارزهشت استفاده کنید.

ارز دیجیتال په‌په

پپه (PEPE) ارز دیجیتالی که از یک میم قورباغه (Pepe the Frog) به وجود آمده است. این کوین تازه وارد به محض ورودش به بازار کریپتو کارنسی غوغا به پا کرده است و در دو هفته اخیر این میم کوین بیش از 900% سود داشته است. حتی دو روز بعد از عرضه این رمزارز حجم معاملات ثبت شده آن در یونی سواپ به 30 میلیون دلار رسید.

یک سرمایه گذار یک روز بعد از عرضه پپه، در ازای 0.124 اتر، 5.9 تریلیون واحد پپه دریافت کرد. در 30 فروردین که همزمان با افزایش قیمت این میم کوین بود افزایش 4500 برابری سرمایه را برای سرمایه‌گذار در پی داشت. همین سود هنگفت باعث شد تا بسیاری از سرمایه‌‌گذاران به فکر خرید PEPE بیفتند. به همین دلایل این روزها نام این میم کوین را بسیار می‌شنویم.

البته نباید فراموش کرد که با توجه به نقدینگی پایین پپه در صرافی‌ها، فروش این 5.9 تریلیون واحد برای این سرمایه‌گذار کار چندان ساده‌ای نبوده است. در حال حاضر این میم کوین با قیمت (0.000001  دلار) معامله می‌شود و امکان خرید و فروش PEPE در صرافی ارزهشت وجود دارد.

ارز دیجیتال دوج ایلون

دوج ایلان مارس (Dogelon) یک ارز دیجیتال است که با نام های elon و دوج ایلون نیز شناخته می‌شود. این ارز در سه شبکه اتریوم، پالیگان و سولانا عرضه شده است. دوج ایلان توکنی است که در سال ۲۰۲۱ به دنبال ترند شدن میم کوین‌ها ساخته‌شده و تقلید میکند. رمزارز Dogelon Mars به جز خرید، فروش و هولد در کیف پول، مانند سایر میم کوین‌ها کاربرد خاصی ندارد. حداکثر عرضه دوج ایلان 1 کوادریلیون واحد است که 50 درصد آن به منظور خروج از چرخه گردش، به حساب ویتالیک بوتیرین واریز شده است.

تلاش تیم Dogelon Mars برای جلوگیری از کلاهبرداری رمزنگاران با سوزاندن نصف توکن‌های نقدینگی آن نشان داده شده است. بنیانگذاران Dogelon Mars نمی‌توانند ارزش ارز دیجیتال خود را بالا ببرند و پروژه را رها کنند زیرا سرمایه خود را به پروژه واریز کرده‌اند و توکن‌های دریافتی خود را سوزانده‌اند. دوج ایلان در حال حاضر با قیمت 0.0000002 معامله می‌شود و ارزش بازار آن 149 میلیون دلار است. خرید این ارز در صرافی ارز هشت امکان پذیر است.

کلام آخر

همواره میم کوین‌ها به دلیل رابطه مستقیمی که بین مردم و آنها وجود دارد به راحتی تحت تاثیر اخبار و خصوصا فضای مجازی دستخوش تغییر قیمت می شوند. علاوه بر این اغلب این ارزها بدون پشتوانه فنی کافی به وجود آمده اند اگرچه سوددهی خوبی در زمان کم دارند اما همواره با ریسک معامله همراه هستند. اگر قصد معامله این ارزها و دست یافتن به سود آنها را دارید بهتر است با سرمایه کم وارد معامله شوید تا در صورت ریزش ارز، از خسارات زیاد مصون بمانید.

بنابراین بهتر است با صرافی‌هایی که حداقل خرید کمتری دارند معاملات خودتان را شروع کنید. به عنوان مثال در صرافی ارز هشت میتوانید بیش از 500 ارز معتبر بازار رو با حداقل مبلغ 10 هزار تومان خرید و فروش کنیددر بین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی، کمترین مبلغ خرید متعلق به این صرافی می‌باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی