ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رفع مشکل آنتن دهی Wi-Fi در نقاط کور [رپورتاژ آگهی]

به تازگی کمپانی "تی‌پی‌لینک" که حالا دیگر رتبه اول تولید تجهیزات شبکه را در جهان دارد، محصول نوآورانه ‌ای را معرفی کرده  که مشکل اغلب کاربران در مواجهه با ضعیف بودن سیگنال وای‌ فای را ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

به تازگی کمپانی "تی‌پی‌لینک" که حالا دیگر رتبه اول تولید تجهیزات شبکه را در جهان دارد، محصول نوآورانه ‌ای را معرفی کرده  که مشکل اغلب کاربران در مواجهه با ضعیف بودن سیگنال وای‌ فای را برطرف می‌کند.

یکی از مشکلاتی که معمولا کاربران اینترنت در حوزه شبکه های کوچک خانگی (SOHO) با آن مواجه هستند، مسئله‌ی سیگنال‌های ضعیف Wi-Fi در محیط های بسته و تودرتو همچون دفترکار و خانه است.

تی‌پی‌لینک برای رفع این مشکل محصول جدیدی را با نام TL-WA850RE معرفی کرده، که در حقیقت یک گسترش دهنده و تقویت کننده سیگنال مودم و روتر است.

کاربران در اغلب موارد در مواجهه با ضعیف بودن سیگنال Wi-Fi با راه حل های پر هزینه و زمان گیر روبرو می شوند. داشتن چنین محصولی که بتواند با هزینه پایین تر، سیگنال منظم ، قدرتمند و با پوشش گسترده  را در جای جای محل کار و یا خانه در اختیارشان قراردهد را می‌توان راه حل منطقی تری دانست.

معمولا این دست مشکلات ،کاربران را به تکاپوی تعویض مودم وحتی فراتر از آن به فکر تغییر دکوراسیون داخلی می ‌اندازد.

اما استفاده از این محصول می‌تواند در کنار صرفه جویی در هزینه های مالی تعویض مودم یا روتر و همچنین تغییر ساختار محیط فیزیکی، کاربر را از داشتن حداکثر سیگنال با دسترسی به نقاط کور بهره مند کند.

"این تقویت کننده‌‌ی وای فای علاوه بر اتصال به مودم های تی‌پی لینک، قابلیت اتصال به تمامی مودم های استاندارد شبکه موجود در بازار را نیز دارد."

این محصول با طراحی زیبا  و  منحصر بفرد  و با قابلیت  نصب راحت و اتصال Plug & Play (اتصال با فشردن یک دکمه)  به مودم می تواند تمامی نقاط کور منزل و یا محل کار را پوشش دهد و تنها کافی است به یک پریز برق متصل شود و با زدن یک دکمه به مودم اصلی متصل شود.

بر روی این محصول نشانگرهای هوشمندی قرارگرفته است که به منظور اطمینان از کیفیت اتصال تعبیه شده اند.  با مشاهده‌ی حداقل 3 نشانگر آبی بر روی این دستگاه می توان اطمینان یافت که سیگنال‌های Wi-Fi در تمام نقاط منزل یا دفترکار در بهترین وضعیت خود هستند.

بد نیست بدانید که این تقویت کننده فرکانس وای فای "تی‌پی‌لینک"  با بهره گیری از استانداردهای IEEE802.11 سری های n،g وb و همچنین قابلیت ارائه سرعت 300 Mbps در فرکانس 2.4 گیگاهرتز می تواند استانداردهای رمزگذاری در چندین سطح را پشتیبانی کند.

این محصول خلاقانه در حال حاضر با قیمت ویژه 79 هزار تومانی به صورت آنلاین در ایران به فروش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Amir Adelman
    Amir Adelman | ۳۰ بهمن ۱۳۹۵

    مودم دو آنتنه از یه حدی بیشتر نمیتونه کاور کنه به خاطر CE Standard. ربطی به تی پی لینک یا دی لینک هم نداره. آنت قوی هم فقط یه تصوره. چیپست مودم از یه حدی بیشتر رو پوشش نمیده. مثل اینه که شما فرمون لامبور گینی ببندی روی پراید !

  • مهرداد علیخانی
    مهرداد علیخانی | ۳۰ بهمن ۱۳۹۵

    آنتن خالی قوی تر هم میشه گرفت

  • فرزین
    فرزین | ۳۰ بهمن ۱۳۹۵

    با این قیمت آدم یه مودم D-Link دو انتنه بخره خیلی به صرفه تره

    • نوین
      نوین | ۱ اسفند ۱۳۹۵

      واقعا اگر میدن ادرس لینکی چیزی بده بنده تهییه کنم

مطالب پیشنهادی