ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

حذف مشاورین املاک معتبر، خوب یا بد؟ [رپورتاژ آگهی]

یکی از پیامدهای دنیای تکنولوژی حذف واسطه است. این مقوله تاکنون مورد بررسی خیلی از کارشناسان قرار گرفته و نظرات مختلفی در این خصوص ابراز شده است. اگر بخواهیم از نگاه کاربران به این ماجرا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از پیامدهای دنیای تکنولوژی حذف واسطه است. این مقوله تاکنون مورد بررسی خیلی از کارشناسان قرار گرفته و نظرات مختلفی در این خصوص ابراز شده است. اگر بخواهیم از نگاه کاربران به این ماجرا نگاه کنیم، شاید حذف واسطه بسیار سودمند باشد تا بدین وسیله هزینه کمتری را پرداخت کنند.

اما آیا در تمامی مشاغل همین امر حاکم است و حذف واسطه منجر به سودآوری خواهد شد؟ آیا در در تمامی مشاغل، حذف واسطه به نفع کاربران خواهد بود؟ و آیا فقط باید از دیدگاه مصرف کنندگان و خریداران به مقوله حذف واسطه نگاه کرد؟ قطعا پاسخ خیر است.

یکی از مشاغلی که این روزها بیشتر در مورد آنها می‌شنویم، مشاورین املاک هستند. برخی وب سایت ها و اپلیکیشن‌ها با محوریت حذف واسطه، سعی کرده‌اند تا کاربران را برای معامله‌های شخصی و بدون حضور مشاور املاک سوق دهند. این روند شاید به ظاهر هزینه‌ای را از دوش کاربران بردارد، اما قطعا بهترین راه نیست و ممکن است نتایج نامناسبی را هم در پی داشته باشد. در زیر به برخی از مزایای استفاده از مشاورین املاک معتبر اشاره می‌کنیم تا در انتخاب خانه خود بهترین نتیجه ممکن را بدست آورید:

ایجاد امنیت

یکی از مهم ترین عواملی که باعث می‌شود سطح یک معامله ارزیابی شود، مقدار هزینه آن است. هرچه یک معامله دارای ارزش مالی بیشتری باشد، نقش متخصصین و مشاورین در آن پر رنگ تر می‌شود. ملک نیز یکی از بالاترین سطوح معامله در کشور را شامل شده و در اکثریت موارد، تمام سرمایه متعاملین آن به میان آورده می‌شود. ملک مانند گوشی موبایل نیست که با هزینه کم قابل معامله باشد و کوچکترین اشتباه می‌تواند تمام سرمایه افراد را بر باد دهد. مشاورین املاک معتبر با بررسی ابعاد مختلف یک ملک مانند بررسی سند و وضعیت قضایی ملک، از بروز سوء استفاده های مالی جلوگیری می‌کنند. همچنین بازدید از ملک بدون حضور آنها ممکن است تبعات قضایی دیگری را هم در پی داشته باشد، کما اینکه در موارد قابل توجهی اقدام به سرقت از خانه‌ها گزارش شده است.

تخصص و تجربه در حوزه املاک

ما همیشه در مواردی که تخصص نداریم، به افراد با تجربه و متخصص مراجعه می‌کنیم. در خرید و فروش خانه یا رهن و اجاره آپارتمان نیز این امر صادق است. آیا مصالح ساختمانی و سطح کیفیت آنها را  می‌شناسید؟ آیا آپارتمانی را که قصد خرید آن را دارید، با نیازهای خانواده شما همخوانی دارد؟  آیا با موقعیت ملک و آینده آن آشنایی دارید؟ و آیا رقم پیشنهادی فروشنده با ارزش واقعی ملک تطابق دارد؟ یک مشاور املاک معتبر به این سوال‌های شما پاسخ خواهد داد.

قدرت مذاکره بالا

مشاورین املاک معتبر به دلیل آشنایی به فنون مذاکره، با دقت بیشتری می‌توانند نیازهای شما را برآورده سازند. همچنین رابطه مداری مناسب یک مشاور املاک می‌تواند روند انجام یک معامله را سرعت ببخشد تا در حداقل زمان و حداکثر دقت بتوانید یک معامله موفق داشته باشید.

آشنایی با قوانین حقوقی حوزه املاک

برخی از متعاملین که بدون حضور مشاور املاک معتبر اقدام به معامله می‌کنند، پس از مدتی متوجه می‌شوند برخی موارد حقوقی به آنها تحمیل شده، در حالیکه هنگام عقد قرارداد از آن بی اطلاع بوده‌اند. مشاور املاک معتبر به دلیل آشنایی با قوانین حوزه املاک، از بروز چنین مسائلی جلوگیری کرده و تمامی موارد را قبل از امضای قرارداد به هر دو طرف گوشزد می‌کند. 

شابش وب سایت و اپلیکیشن تخصصی درج آگهی املاک است که با هدف تسهیل جستجوی ملک برای  خریداران و امکان درج آگهی ملک برای مشاورین املاک فعالیت خود را آغاز کرد. از بزرگترین مزایای شابش، عضویت و امکان درج انحصاری آگهی توسط مشاورین املاک معتبر است تا بدینوسیله بتوانید از امنیت بالایی در هنگام معاملات برخوردار باشید.

البته اگر کاربر عادی بوده و قصد فروش ملک یا رهن و اجاره آپارتمان را دارید، اصلا نگران نباشید! شما به راحتی می‌توانید در بخش "بسپارید" رفته و مشخصات ملک تان را وارد نمایید تا درخواست شما به مشاورین املاک معتبر در محدوده ملک‌تان ارسال شود. مشاورین املاک نیز در اسرع وقت برای هماهنگی و ارائه پیشنهادات با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • مهران
    مهران | ۱۵ فروردین ۱۳۹۶

    تو زندگیم هیچ قشری رو بدتر و خونخوار تر از دلال ها یا همان مشاور املاک ها ندیدم(اخیرا اسم باکلاسش شده مشاور در صورتی که بهتره ماها همون دلال صداشون کنیم). اینها کسایی هستن که هیچ رحم و مروتی ندارن، اینها دسترنج مردم بیچاره رو با چرب زبونی بالا میکشن. خدا رو شکر که به کمک تکنولوژی تقریبا تونستیم ازشون بی نیاز بشیم اما باز هم برای نوشتن قولنامه مجبوریم بریم سراغشون . تجربه های خیلی تلخی از مشاورین املاک عزیز دارم. امیدوارم در اینده گذرم هیچ وقت به هیچکدومشون نخوره . دوستان بر حذر باشید و بدونید با کمک وب سایت های اگهس املاک خیلی راحت میتونید ملک مورد نظرتون رو بسپارید یا پیدا کنید...

  • alex
    alex | ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

    مشاور املاک به چه کاری میاد وقتی سایت هایی مثل Naroon اطلاعات خود مالک را در اختیار ما قرار میدن , الان اگه حتی توی دیوار شیپور یا همشهری هم دنبال اگهی املاک بگردی همه مشاور املاک هستند و تا کمیسیون ندی ولت نمیکنند

  • رضا آرین
    رضا آرین | ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

    مشاور املاک خوب و معتبر مشاور املاک مرده است.

    • مهران
      مهران | ۱۵ فروردین ۱۳۹۶

      افرین.زنده باشید... حرف شما رو باید با طلا نوشت و زد به دیوار

مطالب پیشنهادی