ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بامیلو ارائه می کند:‌ پرطرفدارترین مودم‌ها و موبایل های بازار با پشتیبانی از 4G [رپورتاژ آگهی]

نسل چهارم شبکۀ تلفن همراه یا 4G، به ‌روزترین فناوری ارتباطی در دنیای امروز است که هنوز یک سال از آغاز ارائۀ خدمات عملیاتی آن در کشور نمی‌گذرد. 4G امکان دریافت و مشاهدۀ فایل‌های ویدئویی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نسل چهارم شبکۀ تلفن همراه یا 4G، به ‌روزترین فناوری ارتباطی در دنیای امروز است که هنوز یک سال از آغاز ارائۀ خدمات عملیاتی آن در کشور نمی‌گذرد.

4G امکان دریافت و مشاهدۀ فایل‌های ویدئویی با کیفیت HD، انواع بازی به صورت آنلاین و بدون تأخیر زمانی، استفاده همزمان چند کاربر بدون کاهش کیفیت خدمات و استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی مبتنی بر اینترنت با سهولت و کیفیت بالا را برای کاربران فراهم می‌کند. به همین دلیل است که تمام افراد نیازمند به استفادۀ دائم از اینترنت، همواره به دنبال بهترین تجهیزات پشتیبانی کننده از 4G هستند.

با توجه به این نیاز و نیز به بهانۀ برگزاری جشنوارۀ فروش محصولات 4G فروشگاه اینترنتی بامیلو با همکاری ایرانسل، ویژگی‌های سه مودم همراه و سه تلفن هوشمند پرطرفدار را که همگی از اینترنت همراه نسل چهار پشتیبانی می‌کنند، به شما معرفی می‌کنیم.

در ادامه با ما همراه باشید.

M7350 مودم شماره یک TP-Link

این مودمِ همراهِ TP-Link از بهترین مودم‌های سیم‌کارت‌خور در بازار با قابلیت پشتیبانی از اینترنت‌ همراه نسل‌های 4G، 3G و 2G است؛ مودمی که با یک باتری 2550 میلی‌آمپری به راحتی تا 10 ساعت در وضعیت کارکردن باقی می‌ماند و می‌تواند به صورت همزمان از 15 کاربر، پشتیبانی کند.

بدنۀ این مودم از پلاستیک فشرده ساخته شده است که با ابعاد تقریبی 10×6×1 سانتیمتر و با وزن 260 گرم یک گزینۀ تقریباً مناسب برای حمل در طول روز و یا مسافت‌های طولانی به شمار می‌رود. مودم M7350 مانند بسیاری از مودم‌های همراه پشتیبان 4G در صورت ورود به پنل تنظیمات از طریق یک سیستم عامل، قابلیت دریافت و ارسال SMS دارد.

صفحۀ نمایشگر 1.4 اینچی این مودم در حین استفاده، اطلاعات بسیار زیادی مانند میزان آنتن‌دهی، نوع اتصال، میزان سیگنال، دریافت SMS و مقدار شارژ باتری را به کاربر اعلام می‌کند و در صورت استفاده از اپلیکیشن‌های third party مانند tpMiFi، امکان کنترل‌های بیشتر و یا اعمال محدودیت‌هایی برای استفاده از Data را دارد.

DWR932 بهترین مودم همراه D-Link

ابعاد مربعی این مودم(7×7×1 سانتیمتر)، ظاهر زیبایی به آن بخشیده است، ظاهری که همراه با سبکی منحصربه ‌فرد، وزن حدود 77 گرم، آن را تبدیل به گزینه‌ای ایده‌آل برای همراه داشتن در طول روز و یا حمل در مسافت‌های طولانی کرده است.

این مدل بهترین مودم برند D-Link است که از آخرین نسل اینترنت همراه 4G و نسل‌های پیش از آن پشتیبانی می‌کند و می‌تواند 10 دستگاه را به طور همزمان به اینترنت متصل نگه دارد.

مودم DWR932 وزن خود را مدیون باتری کوچک 2020 میلی‌آمپری خود است که می‌تواند چهار ساعت در وضعیت کار کردن باقی بماند. این دستگاه زیبای D-Link قابلیت ارسال و دریافت SMS دارد و صفحۀ نمایشگر آن می‌تواند اطلاعاتی نظیر وضعیت اتصال به اینترنت، تعداد دستگاه‌های متصل، قدرت سیگنال، وضعیت رومینگ، نوع شبکۀ در حال استفاده و میزان حجم مصرفی اینترنت را در اختیار کاربر بگذارد.

Huawei E3372 مودم اختصاصی اینترنت همراه ایرانسل

این مودم در ایران به طور اختصاصی از سوی ایرانسل عرضه می‌شود؛ یک مودم با ابعاد تقریبی 8×2×1 سانتیمتر و اندازه‌ای شبیه یک فلش مموری معمولی که با وزنی کمتر از 35 گرم، گزینه‌‌ای فوق‌العاده برای حمل توسط کاربر است.

E3372 در واقع یک USB مودم است که با وصل شدن به پورت‌های دستگاه، آغاز به کار می‌کند و منبع تغذیۀ آن باتری نیست، از این رو برای تمام شدن شارژش نگرانی خاصی وجود ندارد. این دستگاه با سرعت 150 مگابیت اطلاعات را دریافت و با 50 مگابیت آن را ارسال می‌کند.

مودم E3372 در جشنوارۀ 4G به همراه بسیاری از لپ تاپ‌ها به صورت رایگان ارسال می‌شود و از کارت‌های حافظه مایکرو تا 32 گیگابایت برای ذخیرۀ اطلاعات پشتیبانی می‌کند؛ مودمی که مانند بسیاری دیگر از مودم‌های بزرگ‌تر همراه، قابلیت ارسال و دریافت SMS دارد.

G4 فرشتۀ نجات برند LG

شاهکار LG که در سال 2015 تبدیل به نماد نوآوری آن در طراحی و تولیدتلفن های هوشمند شد. این موبایل در دو نوع بدنۀ چرمی و فلزی به بازار آمده است و طراحی خمیده‌اش برای راحت‌ به دست گرفتن آن، ظاهرش را نسبت به تلفن های هوشمند دیگر، متفاوت کرده است.

پشتیبانی G4 از اینترنت همراه نسل چهار و باتری 3 هزار میلی‌آمپری آن که قابلیت شارژ سریع نیز دارد، از این موبایل یک گزینۀ ایده‌آل برای کاربرانی که همیشه به اینترنت نیاز دارند، می‌سازد.

دوربین 16مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی پشت و صفحۀ نمایشگر با وضوح QuadHD نیز کمک کرده است تا این تلفن هوشمند گزینۀ مطلوبی برای علاقه‌مندان به عکاسی باشد.

پرچمدار برند LG افزون بر پردازندۀ 6 هسته‌ ای و حافظۀ 3 گیگابایتی، از کارت‌های حافظه تا ظرفیت دو ترابایت نیز پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب پاسخگوی نیاز هر کاربری با هر نوع استفاده از موبایل، خواهد بود.

ZTE Grand SII خوش ‌قیمت و پُرکاربرد

یک موبایل پرطرفدار که نسبت به قیمت، امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ صفحۀ نمایش FullHD 5.5 اینچی، بدنۀ پلاستیکی با طرح فلز و تنها 150 گرم وزن.

دوربین 13 مگاپیکسلی این تلفن هوشند، با کیفیت FullHD فیلمبرداری می‌کند و کیفیت بالایی برای عکاسی دارد، همچنین باتری 3100 میلی‌آمپری آن با وجود پشتیبانی از اینترنت 4G، گزینۀ خوبی برای ساعت‌ها استفاده از اینترنت، برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف و حتی بازی‌هاست. Grand SII دارای پردازنده‌ای 4 هسته‌یی و 2 گیگابایت حافظۀ جانبی است.

Edge پرچمدار پرطرف‌دار SAMSUNG

رقیب اصلی LG G4 در بازار، که ویژگی شاخص آن لبه‌های خمیدۀ (Edge) دوطرفۀ صفحه نمایش است که به کاربر به ‌راحتی اجازۀ چک کردن مواردی مانند تماس‌ها و پیام‌ها را می‌دهد.

پردازندۀ 8 هسته‌یی، حافظۀ 3 گیگابایتی، قابلیت شارژ در کمتر از 90 دقیقه و دوربین‌های با کیفیت، از این مدل یک موبایل قدرتمند در بازار تلفن های هوشمند ساخته است.

S6 Edge پس از پنج تولید سری Galaxy S با پلاستیک فشرده، تجربۀ جدید سامسونگ برای استفاده از شیشه و فلز در بدنه به شمار می‌رود. با این حال در مجموع موبایلی سبکی با وزن 132 گرم و 7 میلیمتر ضخامت است.

این تلفن هوشمند امکان شارژ سریع باتری دارد و تنها با ده دقیقه شارژ، به کاربر تا 4 ساعت، امکان استفاده از موبایل را می‌دهد، درحالی‌که شارژ کامل آن در کمتر از 90 دقیقه انجام می‌شود و برای آن شارژر بی‌سیم نیز طراحی شده است. این تلفن هوشمند نیز سیستم عامل اندروید 5 دارد و بر خلاف LG G4 دارای حسگر انگشت است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • علی
    علی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

    بنظرم اسم بامیلو باید به خر کردن مشتری با کلک رشتی تغییر کنه یه جوری تخفیف میده مردم کف میکنن تازه با تخفیفش اون جنس تو بازار بازم ارزون تره

  • Saafa
    Saafa | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

    من یه روتر ازشون گرفتم، بعد از 4 روز زنگ زدن گفتن نتونستیم برات جورش کنیم.
    همین الان یه شماره حساب بده برات پولتو پس بریزیم..
    منم تو خیابون، آخه شماره حساب از کچا بیارم! گفتم شماره کارت میتونم بدم، اما شماره حساب نه!
    هیچی دیگه، سه روز بعد دوباره زنگ زدن و شماره حسابو گرفتن، یه هفته بعدش پولمو برام پس ریختن :////
    .
    کلا تجربه مزخرفی بود.
    خب اگه ندارید، بگید نداریم.. :///

  • مهرداد
    مهرداد | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

    من یک بار از این فروشگاه خرید کردم با بن خرید. پس از 2 هفته هیچ خبری نشد ولی خدا رو شکر پولمو برگردوندن. ولی دیگه خرید نمیکنم. جالبه قیمتاش بالاست بعد تخفیف میزاره همه حال میکنن میگن اوووووو 40 درصد تخفیف تازه منت هم رو سرمون هست. والا همون دیجیکالا شاید کمی بالاتر از بازار باشه ولی با اطمینان جنس میخری.

  • MoHaMaD
    MoHaMaD | ۱۱ مرداد ۱۳۹۴

    یه مودم خریدم ۵۵ بعد چهار روز اوردن سیمم هنوز فعال نشده
    ولی راضیم حتما بعدا خرید میکنم ازشون
    حالا چرا مثل همیشه ملت ایراد میگیرن درک نمیکنم
    همین مودم جای بجز بامیلو میخواستم بخرم با سیم کارت دوازده کیگ حجمش میشد ۱۶۵

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی