ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

لوگو جدید، هویت جدید؛ دوره‌ی جدید پرداخت آغاز می‌شود [رپورتاژ آگهی]

تجارت الکترونیک مخصوص شهر تهران نیست و همه می‌توانند به اندازه‌ی سهم خود در آن مشارکت داشته باشند. فعالیت در این فضا مستلزم استفاده از خدمات و سرویس‌های آنلاین دیگر است که مجموعه‌ای از این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تجارت الکترونیک مخصوص شهر تهران نیست و همه می‌توانند به اندازه‌ی سهم خود در آن مشارکت داشته باشند.

فعالیت در این فضا مستلزم استفاده از خدمات و سرویس‌های آنلاین دیگر است که مجموعه‌ای از این خدمات دست به دست هم می‌دهند تا شما بتوانید کسب‌و‌کار آنلاین خود را شروع کنید.

تجارت کردن بدون داد و ستد و دریافت و پرداخت پول بلاشک غیرممکن هست. فرقی نمی‌کند تجارت فرش باشد یا تجارت الکترونیک و آنلاین.

زرینپال به عنوان اولین درگاه پرداخت واسط در ایران که این روزها از سوی بانک مرکزی نام پرداخت‌یار را یدک می‌کشد، مامور است به واسطه‌ی فناوری‌های مالی، فرآیند پرداخت و یا هر موضوعی که مربوط به فضای مالی آنلاین هست را برای استفاده‌کنندگان تسهیل کند.

از سال ۱۳۸۹ که به مدت ۷ سال از فعالیت زرینپال در حوزه‌ی فینتک می‌گذرد، با ایجاد حس تازگی و روح تازه بخشیدن به هویت برند زرینپال، بنا شده است تا در کنار فعالان تجارت الکترونیک در دوره‌ی جدیدی از عصر پرداخت قدم گذاشته شود.

زرین‌پال به عنوان یکی از همان بازیگران اصلی حضور در کسب‌وکار‌های آنلاین قصد دارد تا با نگاهی حمایت‌گر از کسب‌وکار‌ها، به شروع و رشد کسب‌وکار‌های آنلاین کمک کند تا همان کسانی هم که فکر می‌کنند فعالیت در تجارت الکترونیک مخصوص ساکنین کلان‌شهرها است، بتوانند با دلگرمی ایده‌های ناب خود را بر بستر اینترنت زنده کنند.

لوگو جدید زرینپال ترکیبی از حرف z و درصد می‌باشد، برخلاف لوگو قبلی که ترکیب حرف z و کارت اعتباری بود. دو مثلث کناری که کمی تیزتر هستند نقش حامیان و محافظان فعالان تجارت الکترونیک را ایفا می‌کنند و درصد نمادی از نمادهای دنیای مالی است.

بعد از مدت‌ها که زرینپال با شعار فراتر از یک درگاه پرداخت قصد داشت خود را بزرگ‌تر از یک ارائه‌دهنده درگاه پرداخت به همگان معرفی کند و سرویس‌ها و ویژگی‌های متنوع خود را به معرض استفاده و نمایش قرار دهد، حالا وقت آن رسیده تا با ترکیب مفاهیمی چون پرداخت‌یار، حامی کسب‌و‌کارها، تسهیل‌کننده و تضمین‌کننده‌ی پرداخت‌های آنلاین، ایجاد اعتماد و امنیت، ذهن‌ها را درهنگام پرداخت و فعالیت‌های مالی، سبک و آسوده کرده تا بگوید: فقط پرداخت کن!

محمد عباسی‌فرد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • amir keikha
    amir keikha | ۲۸ آبان ۱۳۹۷

    بسیار شبیه لوگو Apple news و لوگوی بازی Dota 2 هست.

  • Saman
    Saman | ۲۸ اسفند ۱۳۹۶

    اینکه لوگوی بازی دوتا ۲ هست

    • Mohammad Karami
      Mohammad Karami | ۲۹ اسفند ۱۳۹۶

      ??

مطالب پیشنهادی