ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کمپین ماه رمضان مدیران خودرو
خودرو

برندگان جشنواره رمضان مدیران خودرو مشخص شدند؛ یک خودرو MVM110 جایزه ویژه یک خریدار خوش شانس

مدیران خودرو صبح امروز در قرعه کشی بزرگ این شرکت برنده خودرو ام وی ام 110 را مشخص کرد. ماه رمضان تمام اما کمپین ماه رمضان شرکت مدیران خودرو همچنان ادامه داشت تا برنده برنده ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مدیران خودرو صبح امروز در قرعه کشی بزرگ این شرکت برنده خودرو ام وی ام 110 را مشخص کرد.

ماه رمضان تمام اما کمپین ماه رمضان شرکت مدیران خودرو همچنان ادامه داشت تا برنده برنده نهایی در نمایندگی 366 شرق تهران انتخاب شود و یک دستگاه خودرو ام وی ام 110 را با خود به خانه ببرد.

در این مراسم خریداران محصولات این شرکت علاوه بر بهرمندی از شرایط فروش نقد و اقساط، از شانس برنده شدن در قرعه کشی یک دستگاه خودرو ام وی ام 110 بهرمند شدند که سمیه عزتی با شماره 1397 برنده خودرو ام وی ام 110 شد.

اما جوایز مراسم در همین جا به پایان نرسید. در این برنامه که مدیران ارشد، مدیران نمایندگی‌های مختلف مدیران خودرو و اصحاب رسانه حضور داشتند؛  از میان 20 نفر باقی مانده از مشتریانی که از نمایندگی‌های مدیران خودرو بازدید و فرم مخصوص را تکمیل کرده بودند قرعه کشی شد و به 3 نفر از برگزیدگان این قرعه کشی که از خریداران محصولات چری بودند، جایزه سفر به برزیل داده شد.

کمپین ماه رمضان مدیران خودرو

در ادامه «اکبری» جانشین معاونت کل فروش مدیران خودرو با بیان اهمیت توجه به نیاز مشتری پیش از خرید و بعد از تحویل محصول گفت:

«امیدواریم تا با افزایش کیفیت فرآیند‌های داخلی در شرکت مدیران خودرو سطح رضایتمندی مشتریان نیز افزایش یابد.»

گفتنی‌ست شرکت مدیران خودرو اواخر اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرده بود در کمپین ماه رمضان به یکی از خریداران خودرو ام وی ام 110 و سه خریدار خودرو چری به ترتیب یک خودرو ام وی ام 110 و سه سفر به برزیل جایزه خواهد داد.

کمپین ماه رمضان مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو طی سال‌های اخیر با توجه به بحث مشتری مداری و کسب رضایتمندی مشتری در حوزه‌های مختلف اعم از فرآیند‌های فروش، تحویل و همچنین گسترش خدمات پس از فروش توفیق قابل توجهی را در این زمینه کسب کرده است. شرکت مدیران خودرو از سال 1381 با راه‌ اندازی خطوط تولید خودرو‌های سواری در منطقه تجاری ارگ بم کرمان، توانست تا امروز با گسترش این کارخانه، بیش از 3000 شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی