ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پاب کار
رپورتاژ آگهی

سامانه آنلاین پاب کار، بستری برای کسب درآمد بیشتر

پاب‌کار، سامانه‌‌ای است حرفه‌ای در حوزه‌ی کسب‌وکار که با ارائه‌ی خدمات مناسب به درخواست‌کنندگان هر نوع خدمت مورد انتظار، فضایی را جهت اشتغال‌زایی افراد و سازمان‌های مستعد و توانمند در حوزه‌ی مشاغل خانگی و صنعتی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پاب‌کار، سامانه‌‌ای است حرفه‌ای در حوزه‌ی کسب‌وکار که با ارائه‌ی خدمات مناسب به درخواست‌کنندگان هر نوع خدمت مورد انتظار، فضایی را جهت اشتغال‌زایی افراد و سازمان‌های مستعد و توانمند در حوزه‌ی مشاغل خانگی و صنعتی ایجاد کرده است.

سامانه‌ی آنلاین پاب‌کار، بستری آماده برای افراد و کسب‌وکارهایی است که به دنبال ارائه‌ی خدمات و تخصص خود در بستر  آنلاین و در سطح وسیع هستند و می‌خواهند درآمد بیشتری از پتانسیل تخصص‌ و توان خود کسب کنند.

محمدرضا نجاتیان پور، قائم‌مقام مدیرعامل در شرکت پاب کار هدف از راه‌اندازی این سامانه را ایجاد ارتباط مؤثر فی ما بین خدمت‌دهندگان و خدمت‌گیرندگان دانست و گفت: با توجه به این که جایگاه و بستر مناسبی جهت عرضه‌ی توان حرفه‌ای افراد و سازمان‌های متخصص  به صورت خاص وجود ندارد، این سامانه در قالبی ملی و فراگیر طراحی و ایجاد شده است، در واقع پاب‌کار ارتباط‌دهنده‌ی متخصصان حرفه‌ای به نیازمندان به تخصص و خدمات است.

مزایای همکاری با پاب‌کار

  •  اشتغال زایی کم هزینه
  •  داشتن دفتر کار آنلاین
  •  بازاریابی هدفمند
  •  هوشمندی در ارائه خدمات

این سامانه تمامی صنوف و مشاغل را پوشش می‌دهد و تاکنون بیش از ۳ هزار موقعیت شغلی در سامانه‌ی آنلاین جامع کسب‌وکار پاب‌کار ثبت شده است. افراد و سازمان‌هایی با تخصص‌های مختلف، از جمله خدمات ساختمانی، خدمات نظافتی، خدمات الکترونیکی، خدماتی،  بهداشتی، هنری و... می‌توانند با ثبت‌ نام و ورود به این سامانه در تمام حوزه‌های رسمی مشاغل کشوری، توانمندی‌های خود را بدون محدودیت مکانی و زمانی به عنوان یک عضو صاحب نظر در حوزه‌ی کسب‌وکار به سامانه‌ و در نهایت خدمات‌گیرندگان کشوری معرفی کنند.

هر متخصص یک نام کاربری

پاب کار

علاقه‌مندان و متخصصان پس از ثبت نام به عنوان خدمات‌دهنده در پاب‌کار می‌توانند به خوبی از فرصتی که در این سامانه برای معرفی و ارائه خدمات به خدمات‌گیرندگان در نظر گرفته شده است، استفاده کنند و با درج رزومه‌ی مناسب و نمونه کار، پروفایل حرفه‌ای بسازند.

پروفایل خدمات‌دهنده به عنوان ویترینی است که خدمات‌گیرندگان با مشاهده‌ی آن می‌توانند به تعهد و تخصص‌ شخص اعتماد کرده و به وی سفارش کار ارایه دهند.

نجاتیان پور با اشاره به فقدان بستر حرفه‌ای ارایه خدمات کسب‌وکار در حوزه مشاغل خانگی و صنعتی گفت: پاب‌کار با حذف دغدغه‌ی چگونه یافتن بهترین خدمت‌دهنده برای خدمت گیرندگان، خواهد توانست علاوه بر ارائه خدمات مناسب به درخواست‌کنندگان، فضایی را جهت اشتغال‌زایی افراد و سازمان‌های مستعد و توانمند در حوزه‌ی مشاغل خانگی، نیمه‌صنعتی و صنعتی ایجاد کند.

متخصصان با ثبت نام و ورود به این سامانه می‌توانند ضمن معرفی توانمندی‌ها و تخصص‌های خود در حوزه‌های مختلف شغلی، به عنوان یک فرد صاحب‌نظر در حوزه‌ی کسب‌وکار به ارائه‌ی خدمات آنلاین بپردازند و پروژه‌ها را با توجه به مهارت‌ها، حجم کاری مورد نیاز و زمانی که در اختیار دارند انتخاب کنند.

پروفایل پاب‌کار به خدمات‌دهندگان اجازه می‌دهد تا با درج سوابق اجرایی فعالیت‌ها و پروژه‌های کاری، رزومه‌ی حرفه‌ای ساخته و به راحتی جذب مشتری کنند و در نهایت با اخذ امتیاز مناسب از خدمت گیرندگان خود، در ساخت و توسعه‌ی برند تخصصی و حرفه‌ای خود  اقدام کنند.

سامانه‌ی پاب‌کار بستری است بسیار مناسب برای افرادی که توانایی ارائه چندین خدمت مختلف را داشته و می‌خواهند از زمان‌ خود برای کسب درآمد بدون محدودیت و به بهترین شکل بهره ببرند، ارایه‌ی خدمت در پاب‌کار محدود به زمان نیست و در یک قالب استاندارد از ساعات رسمی کار نیز تعریف نشده است، خدمت‌دهنده قادر خواهد بود در ساعات مختلف روز و به دلخواه، هر تخصص ثبت‌شده مورد نظر خود را فعال کرده و سایر خدمات ثبت شده را به صورت موقت، غیرفعال کند و با این برنامه‌ریزی، برنامه‌ی مناسب کار خود را به دلخواه تنظیم کنند.

پاب کار مناسب افراد و سازمان‌هایی است که:

پاب کار

  • دارای چند تخصص حرفه‌ای کاری هستند.
  • تمایل دارند ساعت کار خود را در طول شبانه‌روز به دلخواه و براساس نیاز مشتریان تنظیم و انتخاب کنند.
  • دنبال توسعه و رونق هر چه بیشتر کسب‌وکار خود هستند.
  •  تمایل دارند خدمات خود را به صورت ملی و یا در محدوده وسیع ترجغرافیایی خارج از مکان استقرار خود ارایه کنند.

علاقه‌مندان به حضور در سامانه‌ی پاب‌کار به عنوان متخصص می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس pubkar.net مراجعه کرده و یا اپلیکیشن‌های آن را دانلود کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی