ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نقش نرم افزار CRM برای بهبود ارتباط با مشتریان و افزایش فروش، ویژگی های SarvCRM

آیا به دنبال راهکاری برای قدرتمند تر کردن فرآیند فروش و بازاریابی خود هستید؟ آیا این دغدغه را دارید که مشتریان بالقوه ای که با صرف زمان و هزینه زیاد با شرکت شما مرتبط شده ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا به دنبال راهکاری برای قدرتمند تر کردن فرآیند فروش و بازاریابی خود هستید؟

آیا این دغدغه را دارید که مشتریان بالقوه ای که با صرف زمان و هزینه زیاد با شرکت شما مرتبط شده اند از طرف تیم فروش درست پیگیری می شوند یا خیر؟

آیا نگران هستید که که درخواست های مشتریان در زمان مناسب پاسخ داده می شوند؟

آیا تا به حال به فکر استفاده از نرم افزار CRM مناسب برای پاسخ به این سوالات بوده اید؟

کارشناسان فروش شما روزانه با انبوهی از مشتریان مواجه هستند که هرکدام با توجه به نوع کسب و کار و خصوصیات اخلاقی فرد تصمیم گیر، استراتژی های متفاوتی برای برقراری ارتباط لازم دارند. بنابراین لازم است برای ارائه خدمات مناسب به این مشتریان مراحل زیر دنبال شود:

1. ثبت اطلاعات اولیه مربوط به مشتریان بالقوه و برنامه ریزی جهت پیگیری با آن ها

2. تعیین یک استراتژی مناسب با توجه به اطلاعاتی که از هر مشتری بالقوه در دست است

3. انجام پیگیری ها و فعالیت ها در فواصل منظم

4. ارائه خدمات به مشتریان متناسب با تعهدات ارائه شده در زمان فروش

5. حفظ ارتباط با مشتری به جهت نگهداری و افزایش همکاری

مدیریت آیتم های فوق در زمانی که با تعداد زیاد مشتریان و فعالیت های مرتبط با آنها مواجه می شویم دشوار می شود و اگر شرکت ها از ابزارها و سیستم ها اطلاعاتی برای مدیریت آنها استفاده نکنند، با دغدغه ها، سوالات و مشکلاتی مواجه می شوند که برخی از آنها را در ابتدا با هم مرور کردیم.

امروزه شرکت های پیش رو برای رفع مشکلات ذکر شده و خدمت رسانی بهتر به مشتریان از نرم افزار CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده می کنند (برای آشنایی بیشتر می توانید لینک  CRM چیست را مطالعه فرمایید). در این مقاله نیز قصد داریم SarvCRM را به عنوان نرم افزاری که برای مدیریت بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش در شرکت های ایرانی طراحی شده است معرفی کنیم.

موارد زیر بخشی از مزیت هایی است که نرم افزار سی آر ام سرونو می تواند برای کسب و کارها فراهم نماید:

1- قدم به قدم مشتریان را در فرایند فروش خود پیگیری کنید.

بخش مدیریت فروش های در دست به شما کمک می کند تا هیچ فروشی فراموش نشود. همواره مشاهده نمایید هر فرصت فروش شما در چه مرحله ای است و برای قدم بعد چه فعالیتی تعریف شده است.
همچنین می خواهید بدانید که هفته گذشته چه فروش هایی با موفقیت بسته شدند؟ عملکرد فروش چگونه بوده؟ چه فروش های جدیدی شروع شده است؟ کدام فروش ها از دست رفته اند؟
در صفحه عملکرد فروش SarvCRMنیز از هرکجا می توانید پاسخ تمامی سوالات بالا را مشاهده نمایید.

نرم افزار CRM

2- در زمان مناسب و با اطلاعات کامل با مشتری مرتبط شوید

در تمامی کسب و کارها در زمان ارتباط با مشتری مهم است که تمامی اتفاقات گذشته را به خاطر داشته باشیم. با SarvCRM شما می توانید تنها با یک کلیک تمامی فعالیت های گذشته و پیش روی خود با مشتریان را اعم از تماس های تلفنی، جلسات، ایمیل ها، یادداشت ها و ... مرور کرده و در یک نگاه اطلاعات کامل و مورد نیاز خود را به دست آورید و برای ارتباط بعد خود را آماده کنید.

3- فروش های بیشتری را به نتیجه برسانید

تمامی شرکت ها تلاش می کنند تا هرچه بیشتر مشتریان بالقوه ای که با آنها ارتباط می گیرند را به فروش موفق تبدبل کنند. SarvCRM به شما کمک می کند تا مراحلی که برای موفق شدن یک فروش لازم است را تعریف کرده و بر اساس آن فرایند فروش را مدیریت کنید. به این ترتیب پیگیری هایی که باید در قبال مشتریان انجام شود و فعالیت های مرتبط با فروش در زمان مربوطه به فروشندگان یادآوری می شود و مدیران نیز می توانند همواره گزارشات مربوط به مسیر هر فروش را دریافت نمایند.

4- مثل یک کارشناس حرفه ای مشتریان را پشتیبانی کنید

با ویژگی ها و امکانات بخش سرویس های SarvCRM، هر کسب و کار کوچکی می تواند خدمات پشتیانی مورد نیاز مشتری خود را به صورت کاملا حرفه ای به او ارائه دهد. با طیفی گسترده از ویژگی ها، گردش کارها و گزارش ها، کسب و کارهای کوچک و متوسط می تواند به راحتی فرایند پشتیبانی مشتریان خود را مدیریت و گزارش های مورد نیاز را استخراج کنند. با ارائه خدمات حرفه ای متناسب با نیاز مشتریان می توانید آنها را برای مدت طولانی تر به محصولات و خدمات خود وفادار نمایید. همچنین برای ارتباط بهتر، پورتال مشتریانتان را در اختیارشان قرار دهید تا کار را برای آنها آسان تر کنید.

نرم افزار CRM

SarvCRM از ابتدا با هدف تامین نیاز هایی که امروز در سطح بازاریابی، فروش و ارائه خدمات پس از فروش با آن ها مواجه هستید شکل گرفته و همواره تلاش کرده است با ارائه راه حل های موثر، موفق و تایید شده و از همه مهم تر با هزینه ای مناسب در خدمت کسب و کار ها باشد و بتواند به پیشرفت و بهبود آن ها کمک کند.
برای جستجوی بیشتر ویژگی ها و امکانات می توانید سی آر ام سرو می توانید به وب سایت SarvCRM مراجعه نموده و با با شماره 22011585 021 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما با توجه به نیازهایی که دارید شما را راهنمایی نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی