ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

۴۰ جایزه دیگر به مسابقه iran360 اضافه شد؛ تنها یک روز فرصت باقیست.

برای شرکت در جشنواره Iran360،  تنها یک روز برای شرکت در مسابقه فرصت دارید با پایان یافتن رویداد عکاسی از ایران با همکاری سونی و دیجیاتو، جشنواره مردمی سونی موبایل از اوایل آذر 1394 آغاز ...

shahrouz
نوشته شده توسط shahrouz | ۲۲ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۲

برای شرکت در جشنواره Iran360،  تنها یک روز برای شرکت در مسابقه فرصت دارید

با پایان یافتن رویداد عکاسی از ایران با همکاری سونی و دیجیاتو، جشنواره مردمی سونی موبایل از اوایل آذر 1394 آغاز شد. در این جشنواره، کاربران می‌توانند با انتشار عکس‌هایشان در اینستاگرام و تخصیص هشتگ #iran360 به‌عکس، در مسابقه مردمی شرکت کنند. برای اطلاع از قوانین جشنواره، اینجا کلیک کنید.

اما برای شرکت دادن عکستان در مسابقه، فقط تا پایان روز بیست و سوم آذر 1394 فرصت دارید. پس اگر تاکنون هیچ عکسی را در مسابقه شرکت نداده‌اید، عکس موردنظرتان را در اینستاگرام منتشر کنید، هشتگ #iran360 را به آن اختصاص دهید، به صفحه @sonyxperiafarsi و @digiato منشن کنید تا شانس برنده شدن یکی از سه گوشی موبایل Xperia Z5 یا 20 عدد پاور بانک 5000 میلی‌آمپری یا 20 عدد هدست سونی SBH20 را به دست آورید.

عکس های شرکت داده شده در مسابقه، در مرحله اول توسط هیئت داوران انتخاب میشوند و عکس های منتخب، در سایت و صفحه اینستاگرام دیجیاتو منتشر خواهند شد. پس از انتشار عکس های منتخب در سایت دیجیاتو، رای گیری بین آنها بوسیله تعداد لایک کاربران صورت خواهد گرفت.

 

مطالب پیشنهادی