ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ گلکسی مگا ۲ را رسما معرفی کرد

پس از چندین هفته شنیدن شایعات مختلف در رابطه با تلفن هوشمند گلکسی مگا ۲ عاقبت سامسونگ این تلفن را در یکی از وب سایت های رسمی خودش فهرست نموده است و اکنون جزئیات قطعی مشخصات ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۱

پس از چندین هفته شنیدن شایعات مختلف در رابطه با تلفن هوشمند گلکسی مگا ۲ عاقبت سامسونگ این تلفن را در یکی از وب سایت های رسمی خودش فهرست نموده است و اکنون جزئیات قطعی مشخصات سخت افزاری موبایل یاد شده برای علاقه مندان به محصولات این برند کره ای مشخص گشته.

گلکسی مگا ۲ جانشینی محسوب می شود برای تلفن های گلکسی مگا که در سال گذشته وارد بازار شده بودند، محصولات پیشین دارای دو اندازه ی متفاوت از نظر صفحه نمایش بوده و یک مدل با نمایشگر ۵.۸ اینچی و مدل دیگر با نمایشگری ۶.۳ اینچی به کاربران عرضه گشتند.

3

تلفن جدید سامسونگ یعنی گلکسی مگا ۲ با صفحه نمایشی ۶ اینچی ارائه شده که سبب می شود در رده ی فبلت های این شرکت قرار گیرد، صفحه نمایش مورد بحث دارای رزلوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل بوده که شاید برای کاربران امروزی تلفن های هوشمند چندان جذابیت خاصی نداشته باشد.

همچنین از سایر مشخصات مگا ۲ می توان به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی به همراه فلش LED، دوربین جلویی ۲.۱ مگاپیکسلی، حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی، درگاه کارت حافظه، ۱.۵ گیگابایت حافظه ی رم و پردازنده ی ۱.۵ گیگاهرتزی اشاره کرد.

در وب سایت رسمی سامسونگ مرتبط به کشور تایلند اشاره شده است تلفن هوشمند مورد بحث با قابلیت LTE و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد ولی در مورد زمان ارائه ی این محصول به کاربران این کشور و سایر کشورها سخن خاصی به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • zapi
    zapi | ۴ مهر ۱۳۹۳

    من فک میکنم سامسونگ باید به بخش طراحیش بیشتر توجه کنه!
    حتی گلکسی اس ۵ هم تو طراحی مقابل آیفون و htc و سونی حرفی برای گفتن نداره!
    فقط نمیدونم چرا!!!!!

  • TROOL
    TROOL | ۲ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه

  • Lord
    Lord | ۳۱ شهریور ۱۳۹۳

    من رفتم افق دنبالم نیایید :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی