ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گم شده ای دیگر در آسمان ها؛ آیا معمای پرواز ایر آسیا حل می شود؟

ظاهراً قرار است سال ۲۰۱۴ با یک سانحه ی هوایی ناخوشایند دیگر خاتمه یابد. اسوشیتد پرس گزارش کرده است که پرواز 8501QZ که مرتبط به یک هواپیمای شرکت مالزیایی ایر آسیا بوده ارتباط خودش را یک ساعت ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ دی ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۹

ظاهراً قرار است سال ۲۰۱۴ با یک سانحه ی هوایی ناخوشایند دیگر خاتمه یابد. اسوشیتد پرس گزارش کرده است که پرواز 8501QZ که مرتبط به یک هواپیمای شرکت مالزیایی ایر آسیا بوده ارتباط خودش را یک ساعت پیش از زمانبندی فرودش و بر فراز دریای جاوا (مابین سورابیا و سنگاپور) با پایگاه های زمینی از دست داده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آخرین تماس رادیویی در ساعت ۱۱:۴۲ دقیقه به وقت گرینویچ از پایگاه مرکز کنترل ترافیک هوایی جاکارتا با این ایرباس ۳۲۰-۲۰۰ که حامل ۱۵۵ مسافر اهل فرانسه، کره جنوبی، مالزی و اندونزی بوده برقرار گشته است. اندکی پس از انتشار این خبر توسط منابع مختلف نیز، ایر آسیا بر روی صفحه فیس بوک خودش تائید کرد که هواپیما به دلیل شرایط نامساعد جوی و هوای ابری تغییر مسیر داده و کمی بعد از دسترس خارج شده است.

عملیات جستجو تحت نظارت مقامات کشور اندونزی و برای پیدا کردن نجات یافتگان احتمالی این سانحه از لحظاتی قبل آغاز گشته و آنها امیدوار هستند بتوانند هر چه سریعتر ردپایی از هواپیما را بیابند. همچنین گزارش های تائید نشده ای وجود دارند که در آنها آمده تیم های جستجو خیلی سریع توانسته اند بخش هایی از بقایای هواپیما را کشف کنند ولی ایر آسیا حاضر نشده هیچ یک از این گزارش ها را تائید و رد نماید.

B56gCKECYAAEVwj

تصویری که در بالا آمده شرایط جوی پیرامون پرواز 8501QZ در زمان قطع ارتباط رادیویش را به نمایش گذاشته که در آنها می توانید علائمی مرتبط به طوفان هایی شدید در شمال سورابیا را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • محمد بندری
    محمد بندری | ۱۱ دی ۱۳۹۳

    سلام
    امیدوارم دیگر از این فاجعه بیش نیاید که متاسفانه با این هوابیماهای که نه آسیا ایر بلکه هوابیماهای که در ایران... وجود دارد بعید نیست که این فاجعه نباشد آخه هوابیما مگه ماشینه که خراب باشه بزنه کنار ساختن هوابیما کار هر کس نیست مگه موشک کاغذیه که بچه ها تو زنگ تفریح میسازند من لذت میبرم سفر با هوابیما نه با اسباب بازی مرگ آور

  • کيارش
    کيارش | ۷ دی ۱۳۹۳

    مگه سوزن ته گرده که گم بشه؟:|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی