ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

Razer از Forge TV و دو وسیله جانبی دیگر پرده برداشت

وقتی که گوگل در ماه ژوئن سال گذشته نرم افزار Android TV را عرضه کرد، شرکت خوش سابقه و محبوب Razer قول ساخت یک میکرو کنسول بازی جدید را بر مبنای آن داد. امروز، جزئیات ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۲۳:۲۰

وقتی که گوگل در ماه ژوئن سال گذشته نرم افزار Android TV را عرضه کرد، شرکت خوش سابقه و محبوب Razer قول ساخت یک میکرو کنسول بازی جدید را بر مبنای آن داد. امروز، جزئیات این دستگاه به طور کامل منتشر شد: Razer Forge TV با اندازه کوچکش، یک پردازنده اسنپدراگون 805 درون خود دارد و قیمت آن 99.99 دلار است. اگر مدل کنترلر دار را سفارش دهید، 50 دلار به این مبلغ اضافه خواهد شد.

Razer Forge TV در سه ماهه اول سال 2015 منتشر خواهد شد.

در ادامه مطلب توضیحات بیشتر به همراه تصاویری از این وسیله آمده. با دیجیاتو همراه باشید.

با پردازنده گرافیکی آدرنو 420، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی، Forge TV از لحاظ سخت افزاری تفاوت زیادی با یک تلفن همراه اندرویدی ندارد. البته این دستگاه به گونه ای طراحی شده که جایگاهش در اتاق نشیمن باشد و نه در جیب شما.

مدل 199 دلاری بدون هیچ کنترلری عرضه می شود که تفاوتی نسبت به دیگر مدل های مشابه ایجاد نمی کند. اما مدل 150 دلاری با یک کنترلر بلوتوث جدید همراه می شود که انجام بازی های اندرویدی را روی تلویزیون ممکن می کند. چه چیزی می تواند Forge TV را نسبت به همه محصولات برتری بخشد؟ استریم بازی از روی پی سی.

سرویس استریم Cortex از ریزر، به شما اجازه می دهد به صورت ریموت، هر بازی از کامپیوتر را روی این میکرو کنسول استریم کنید. برخلاف آنچه پیشتر انویدیا با شیلد و تبلت اش ارائه داده بود، Cortex تنها محدود به کارت های انویدیا نیست و دارندگان چیپست های AMD هم می توانند از این ویژگی لذت ببرند.

از طریق Cortex، می توانید تمام بازی های خود از روی استیم، اوریجین، یوپلی و بتل دات نت را به سادگی روی اندروید تی وی مخصوص خود استریم کنید.

دستگاه به زودی در فاز بتا منتشر می شود و برای شروع با کیفیت 1080p می توان استریم را انجام داد. مدیرعامل ریزر، مین لیانگ تان می گوید تجربه استریم بازی روی این دستگاه کاملا بدون لگ خواهد بود. کنترلر Serval که تصویر آن را می بینید، به تنهایی 79.99 دلار قیمت دارد اما اگر آن را روی Forge TV خریداری کنید، 30 دلار تخفیف شامل حال تان خواهد شد.

Turret Lapboard وسیله جانبی دیگری از ریزر است که قشر خاصی را مورد هدف قرار گرفته. این موس و کیبورد ترکیبی مشکل تاریخی کنسول گیمرهای علاقه مند به این دو وسیله اصلی هر پی سی را برطرف می کند.

با داشتن یکی از این Turret Lapboard ها می توانید عناوینی چون Dota 2 و League of Legends را در اتاق نشیمن خود بازی کنید. سطح آهنربایی که در سمت راست دستگاه قرار دارد سبب می شود که ماوس از روی آن سر نخورد.

این دستگاه 130 دلار قیمت دارد اما اگر تصمیم جدی دارید که با Cortex بازی های تان را از پی سی به اتاق نشیمن آورید، Turret Lapboard و Serval دو دستگاه بی نظیر هستند.

razer-forge-tv-3.0

razer-serval-controller.0

razer-serval-controller-2.0

razer-serval-controller-3.0

razer-turret.0

turret-wide.0

IMG_7270.0

IMG_7279.0

IMG_7293.0

IMG_7297.0

IMG_7300.0

IMG_7314.0

IMG_7310.0

IMG_7309.0

razer-forge-tv-1.0

razer-forge-tv-2.0

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    لامصب اسم این شرکت با گرونی عجین شده

  • farid
    farid | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    فکر نکنم به این زودیا وارد بازار بشه.

  • میطی
    میطی | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    من پیارسال یه موس (چینی) خریدم حدود سی هزار تومن که قیافه‌اش عین همین موسه اس... :O

  • محمد|Dante
    محمد|Dante | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    آقا این کنسولش بدون نیاز به اینترنت استریم میکنه(با شبکه خانگی مثل وای فای روتر میشه؟) !؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی