ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا سامسونگ به پیروی از فناوری تاچ آی دی اپل می اندیشد؟

اسکنر اثر انگشت محصولات موبایل سامسونگ در ماه های اخیر به سطح قابل ملاحظه ای از پیشرفت دست پیدا کرده است، اما هر چقدر که تاچ آی دی اپل خوب عمل کرده، کارکرد سیستم تشخیص ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ دی ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

اسکنر اثر انگشت محصولات موبایل سامسونگ در ماه های اخیر به سطح قابل ملاحظه ای از پیشرفت دست پیدا کرده است، اما هر چقدر که تاچ آی دی اپل خوب عمل کرده، کارکرد سیستم تشخیص هویت سامسونگ نتوانسته است به آن برسد.

با این حال، خبرها حکایت از آن دارد که این مسأله پایدار نخواهد ماند و طبق ادعای منابع آگاه نزدیک به سامسونگ، این کمپانی، بازنگری فناوری اسکن اثر انگشت محصولاتش را در دستور کار خود قرار داده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

تا به امروز، سامسونگ تلاش کرده تا به طور کامل از اپل تقلید نکند و به همین منظور رویکرد متفاوتی را برای تشخیص اثر انگشت در پیش گرفت.

در فناوری ارائه شده توسط سامسونگ کاربر به جای آنکه مجبور باشد روی دکمه هوم موبایل خود (درست مانند آی فون) با انگشت ضربه بزند، آن را روی دکمه یاد شده می کشد، اما آنطور که در خبرها آمده، این کمپانی کره ای روال تازه ای را در قبال نسل جدید محصولات سری گلکسی اس خود پیش گرفته و به احتمال زیاد دنباله رو اپل خواهد شد.

این قابلیت هم برای قفل گشایی خود موبایل مورد استفاده قرار می گیرد و هم دسترسی به برخی امکانات خاص را فراهم می کند که از آن جمله می توان به عملیات لاگین در صفحات وب یا دسترسی به سرویس هایی نظیر PayPal اشاره نمود.

سامسونگ همچنین در نظر دارد که ابعاد دکمه هوم تلفن هوشمند گلکسی S آتی را افزایش دهد که احتمالا بزرگ تر از دکمه مدل های گلکسی S5 و گلکسی Note 4 خواهد شد و در نتیجه دقت حسگر مورد استفاده در آن را نیز افزایش می یابد.

البته باید همچنان منتظر ماند و دید که آیا این شایعه به حقیقت می پیوندد یا خیر اما اگر چنین شود، اپل احتمالا آرام نمی نشیند و طبق سنوات گذشته پرونده دیگری را به خاطر نقض پتنت علیه سامسونگ می گشاید.

با این تفاسیر در نظر کاربران سامسونگ که به خاطر عملکرد ضعیف سیستم اسکن اثر انگشت این شرکت، استفاده از آن را کنار گذاشته اند، خبر یاد شده می تواند مسرت بخش باشد. از طرف دیگر، با در نظر داشتن نزول بخش موبایل سامسونگ که اخیرا شدت بیشتری هم یافته، هر گونه تغییر در راستای بهبود محصولات آن مطلوب واقع می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (39 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • saeed!0098
    saeed!0098 | ۲۹ دی ۱۳۹۳

    جالبه سامسونگ یه کار شببیه اپل کنه پیروی و تقلیده اپل هر روز پتت های شبیه سامسونگ میزنه مثل قلم میشه نوآوری!!!

  • amir abas
    amir abas | ۲۸ دی ۱۳۹۳

    bala mirsa jera ka ne

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی