ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند وایب شات از لنوو مجهز به یک دوربین 16 مگاپیکسلی و لرزشگر اپتیکال است

چند هفته پیش، مطلبی را در مورد پرچمدار جدید لنوو با عنوان Vibe Z3 Pro منتشر کردیم که حاوی تصاویری احتمالی از آن بود. حال باید به اطلاع تان برسانیم که آن تصاویر فوتوشاپی به محصولی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

چند هفته پیش، مطلبی را در مورد پرچمدار جدید لنوو با عنوان Vibe Z3 Pro منتشر کردیم که حاوی تصاویری احتمالی از آن بود. حال باید به اطلاع تان برسانیم که آن تصاویر فوتوشاپی به محصولی متفاوت به نام Lenovo Vibe Shot تعلق دارند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

با توجه به لیست مشخصات لو رفته در مورد این محصول می توان گفت که وایب شات بیشتر روی توانمندی های تصویری تمرکز دارد و مجهز به یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی همراه با حسگر BSI است.

یک فلاش LED سه گانه هم برای آن در نظر گرفته شده که نور مورد نیاز برای تصوری برداری تان را در شرایط مختلف محیطی فراهم خواهد کرد و لرزشگر اپتیکال آن نیز در فضاهای کم نور بهترین نتیجه را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

باید اضافه کنیم که در تصاویر جدید خبری از کلمه «لیزر» در عبارت Laser Auto Focus که در کنار دوربین دستگاه به چشم می خورد، نیست و این بدان معناست که قابلیت فوکوس خودکار دوربین وایب شات از نوع لیزری نخواهد بود.

از دیگر مشخصات وایب شات می توان به نمایشگر 5 اینچی فول اچ دی و چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 615 آن اشاره نمود.gsmarena_002

به نظر می آید که لنوو در مورد چیپست این محصول اندکی خساست به خرج داده باشد اما با در نظر گرفتن یک رم 3 گیگابایتی برای آن کاملا این مسأله را جبران نموده.

ابهامات زیادی در متن ترجمه شده از امکانات اسمارت فون مورد بحث به چشم می خورد با این همه می توان دریافت که حافظه داخلی وایب شات از نوع 32 گیگابایتی است که از طریق درگاه میکرو اس دی نیز تا 128 گیگابایت امکان ارتقاء دارد.

این اسمارت فون جدید، همچنین کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و بدنه فلزی صیقلی اش در نخستین نگاه توجه را به خود جلب می کند. وایب شات لنوو از آبنبات چوبی اندروید بهره می برد و اطلاعات و جزئیات دیگری در مورد آن در دسترسی نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Ali
    Ali | ۶ خرداد ۱۳۹۴

    پسر عموم وایب زد داره باهاش کار کردم عالیه.خودش هم خیلی راضیه.دوربینش بهتر شده تو این .خوبه در کل ولی توی محیط کاربری از اپل تقلید کرده تو طراحی هم از سونی

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • alireza_asol
    alireza_asol | ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

    حیف صفحش کوچیکه

  • رامین
    رامین | ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

    میخواستم اسکرین شات Antutu مربوط به Z3 Compatct که تازه گرفتم رو ببینید.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی