ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر بازاریابی اچ تی سی: سامسونگ تنها به سود خود می اندیشد

سامسونگ و اچ تی سی هر آنچه در آستین داشتند را در کنگره جهانی موبایل امسال رو کردند و حالا همه ما خوب می دانیم که امکانات، طراحی و مشخصات پرچمداران رونمایی شده این دو ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

سامسونگ و اچ تی سی هر آنچه در آستین داشتند را در کنگره جهانی موبایل امسال رو کردند و حالا همه ما خوب می دانیم که امکانات، طراحی و مشخصات پرچمداران رونمایی شده این دو کمپانی چه هستند.

مسأله ای که اکنون برای این دو شرکت صاحب نام باقی می ماند این است که فروش بیشتری در مقایسه با یکدیگر داشته باشند و در نبرد دشواری که پیش رو دارند، مغلوب یکدیگر نشوند.

زمان که حرف از هدف به میان می آید، استفاده از هر ابزاری برای موفقیت در جنگ قابل پذیرش است و باید بگوییم که یکی از نخستین تیرها در این میدان از سوی ادریس موتی مدیر جدید بازاریابی اچ تی سی شلیک شده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

وی در جریان جدیدترین مصاحبه اش اعلام داشته که سامسونگ «یک برند و شرکت بزرگ» است که «به هیچ چیز دیگری غیر از سود خود» نمی اندیشد.

دلیل این ادعاها باور آقای موتی است که براساس آن، رقیب کره ای اش هیچگاه موفق نشده رابطه ای احساسی میان مشتریان و تلفن های همراه تولیدی اش برقرار نماید.

سامسونگ به غیر از سود خود به چیز دیگری فکر نمی کند

وی در ادامه اظهار داشته که از آن طرف، اپل در این حوزه «بسیار موفق بوده» و اچ تی سی نیز با ارائه One M9 استراتژی مشابه به آن را اتخاذ خواهد کرد.

آقای موتی همچنین صحبت هایی هم در مورد شیائومی و الگوی بازاریابی آن داشت و مدعی شد که شک دارد اپل چین بتواند به بازار ایالات متحده آمریکا راه یابد.

علاوه بر این، وی اظهار داشت که استراتژی کسب و کار این شرکت چینی «عمر بسیار کوتاهی» خواهد داشت.

موتی گفت: بسیاری از مردم در مورد شیائومی صحبت می کنند. اما این کمپانی در واقع رقیبی برای ما محسوب نمی شود. و بنابر میلیون ها دلیلی که همه ما می دانیم فکر نمی کنم که آنها روزی بتوانند به بازارهای ایالات متحده آمریکا راه یابند و معتقدم که الگوی کاری شان عمر بسیار کوتاهی دارد.

علاوه بر اینها، روشن شد که در سال 2015 میلادی شاهد عرضه یک تلفن هوشمند اقتصادی از سوی این شرکت تایوانی نخواهیم بود چراکه آقای موتی گفته «این کاری نیست که مشغول انجامش هستیم».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • mohsen winphone
    mohsen winphone | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    تا حالا تو پستهایی که این خانم نویسنده اش بودن دوبار نظر گذاشتن جفتش رو تایید نکردند... از این نویسنده انتظار سانسور کمتری می رفت... این ام باید بذاریم رو نقطه ضعف خانم ها که متاسفانه ضعیف اند واسه این بحث ها

    • mohsen winphone
      mohsen winphone | ۲۱ اسفند ۱۳۹۳

      ممنون بابت تایید...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی