ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی G4 ممکن است با بدنه پلاستیکی به بازار عرضه شود

در حالی که HTC و سامسونگ پرچمداران جدید خود را در نمایشگاه MWC 2015 معرفی کردند، ال جی ترجیح داد تا با اندکی تاثیر نسبت به رقبا از محصول جدید خود پرده برداری به عمل ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۴ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۱

در حالی که HTC و سامسونگ پرچمداران جدید خود را در نمایشگاه MWC 2015 معرفی کردند، ال جی ترجیح داد تا با اندکی تاثیر نسبت به رقبا از محصول جدید خود پرده برداری به عمل آورد.

پس از موفقیت G3 در بازار، اکنون بسیاری از کاربران انتظار G4 را می کشند. تا به حال اطلاعات چندانی از این محصول به بیرون درز پیدا نکرده و همه چیز در سطح حدس و گمان باقی مانده است. برای مثال بر اساس اخباری که چندی پیش منتشر شد، انتظار می رود که G4 با نمایشگر خمیده به بازار عرضه شود.

اکنون شایعات جدیدی در فضای مجازی نشر یافته که اطلاعات بیشتری را در مورد G4 در اختیار ما می گذارد. به نظر می رسد که ال جی در تلاش است تا پرچمدار جدید خود را با بدنه ای فلزی همراه نماید. به گفته رسانه های کره ای، شرکت سازنده به دنبال روش های جدیدی است تا بتواند بدنه فلزی مورد نظر خود را با استفاده از ماشین های CNC تولید نماید.

اما متاسفانه ال جی هنوز نتوانسته به روش هایی قطعی جهت تولید دست پیدا کند و بر همین اساس پیش بینی می شود که G4 با بدنه ای پلاستیکی به بازار عرضه گردد. با این حال کارشناسان بیان کرده اند که کره ای ها به طور حتم تا زمان عرضه G4 Note به بازار، روش تولید مورد نظر خود را پیدا خواهند کرد و فبلت جدید را با بدنه ای فلزی به بازار عرضه می نمایند.

در شرایطی که رقبایی همچون گلکسی اس 6 و One M9 ، همگی از بدنه ای فلزی برخوردار هستند، ورود G4 به بازار با ظاهری پلاستیکی، به شدت می تواند موفقیت آن را تحت تاثیر قرار دهد. هرچند که اگر بخواهیم نیمه پر لیوان را ببینیم، باید بگوییم که بدنه پلاستیکی با مزیت هایی همچون باتری قابل تعویض و یا درگاه microSD همراه می گردد. حتی انتظار می رود که قابلیت ترمیم خودکار بدنه، که پیش از این در G Flex مورد استفاده قرار گرفته بود، در پرچمدار جدید نیز مورد استفاده قرار گیرد.

با وجود تمام مسائل اشاره شده، هنوز درصد کمی شانس وجود دارد که خط تولید جدید ال جی، به موقع آماده شود و بتواند نیاز G4 به بدنه فلزی را برآورده نماید.

به نظر شما LG در سال جدید تا چه حد می تواند توجه بازار موبایل را به خود جلب نماید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ فروردین ۱۳۹۴

    نهههههههه چرا پلاستیک

  • amirali
    amirali | ۴ فروردین ۱۳۹۴

    جی 3 که میفیتش عالی بود جی4 هم حتی اگر پلاستیکی باشه بازم کیفیتش خوبه

  • Alecferaa
    Alecferaa | ۴ فروردین ۱۳۹۴

    کیفیت پلاستیک G3 اونقدرها هم خوب نیست . دوست من یه G3 داره که از بالا و پایین خود به خود ترک خورده و من این احتمال رو میدم بخاطر کاور خود گوشی هست که به بدنه فشار آورده . با این حال اگه فلز بود این اتفاق نمی افتاد .

    • MaKenZi
      MaKenZi | ۱۴ فروردین ۱۳۹۴

      درود

      در نسخه‌های اولیه به خاطر جنس نامناسب بدنه در گوشه‌ها خصوصا در قسمت میکروفون گوشی، ترک کوچیکی بوجود میومد که در نسخه‌های بعدی رفع شد و گارانتی هم این نسخه از گوشی‌ها رو با مدل‌های جدید تعویض میکرد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی