ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دفاع از امپراتوری در بازی Blades of Brim

وقتی صحبت از بازی جدید سازندگان Subway Surfers می شود، انتظار قرارگیری آن در میان بازی های برگزیده ماه انتظار بیجایی نیست. Blades of Brim توسط توسعه دهندگان استودیوی دانمارکی Kiloo ساخته شده که البته ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

وقتی صحبت از بازی جدید سازندگان Subway Surfers می شود، انتظار قرارگیری آن در میان بازی های برگزیده ماه انتظار بیجایی نیست. Blades of Brim توسط توسعه دهندگان استودیوی دانمارکی Kiloo ساخته شده که البته حالا آنها را با نام جدیدشان SYBO می شناسیم.

Blades of Brim نیز بازی رانر دیگری از این استودیوی خلاق بوده که مجددا از موتور گرافیکی یونیتی بهره گرفته و با گیم پلی و گرافیکی بی نظیر، در نخستین هفته عرضه در فهرست Editor's Choice آیتونز جا خوش کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Blades of Brim از لحاظ گیم پلی تفاوت چندانی با بی شمار رانرهای موجود در اپ استور ندارد. تنها برگ برنده اش جلوه های بصری و انیمیشن های بی نظیری است که به مدد موتور گرافیکی یونیتی حاصل شده اند.

مثل سایر بازی های رانر، هدف دویدن و رسیدن به بالاترین امتیاز است. با این تفاوت کوچک که در Blades of Brim برای گذشتن از موانع و دشمنان، باید به جای جاخالی دادن آنها را با ضربات شمشیر از سر راه خود بردارید.

Blades of Brim 2

قهرمان بازی همیشه پیاده نیست و در مقاطعی از بازی می تواند سوار بر گرگ و اژدها از موانع گذر کند. مثل تمام رانرها کنترل بازی با یک دست هم ممکن است و سوایپ به طرفین راهگشای شما در بازی خواهد بود.

کاراکترهای مختلفی (از جمله پسرک SS) در بازی قابل آزاد شدن هستند که هر یک در قدرت های مختلف خود ارتقا می یابند. آیتم های قدرتی موجود در مسیر، زره ها و پورتال ها نیز از جمله مواردی هستند که برای کمک به پیشروی شما در بازی گنجانده شده اند.

Blades of Brim فعلا برای سیستم عامل iOS عرضه شده و می توانید به رایگان آن را در آیفون 4S به بالا، iPad 2 به بعد و آیپاد تاچ نسل پنجم اجرا نمایید.

Blades of Brim

Blades of Brim

سازنده: SYBO قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 86.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • mm98
    mm98 | ۱۹ خرداد ۱۳۹۴

    از سبک رانر بیزارم.
    واقعا از بازی های بی پایان خوشم نمیاد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی