ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت نسخه جدید اکس باکس وان را رسما معرفی کرد

پیشتر شایعاتی در خصوص یک اکس باکس وان با حافظه داخلی ۱ ترابایت و همچنین یک کنترلر جدید به گوش می رسید و چنین گمان می شد که این محصول در نمایشگاه E3 معرفی خواهد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

پیشتر شایعاتی در خصوص یک اکس باکس وان با حافظه داخلی ۱ ترابایت و همچنین یک کنترلر جدید به گوش می رسید و چنین گمان می شد که این محصول در نمایشگاه E3 معرفی خواهد شد. امروز ولی مایکروسافت به شکل رسمی دست به رونمایی از نسخه جدید اکس باکس وان زد.

جدیدترین نسخه از Xbox از حافظه داخلی یک ترابایت برخوردار بوده و کنترلر آن نیز جدا از طراحی جدید، از یک جک ۳.۵ میلیمتری برای هدفون نیز برخوردار است. فروش نسخه جدید کنسول یاد شده از شانزدهم ماه ژوئن در ایالات متحده و با قیمت ۳۹۹ دلار آغاز می گردد و مایکروسافت همچنین اذعان داشته که برای مدتی محدود، نسخه مورد بحث را همراه با بازی Halo به فروش خواهد رساند.

نکته دیگر اینکه از امروز، قیمت نسخه ۵۰۰ گیگابایتی اکس باکس وان دچار تنزل دائمی گشته و به ۳۴۹ دلار رسیده است. از طرف دیگر اگر تمایل به خرید نسخه ۵۰۰ گیگابایتی را دارید، همچنان می توانید کنترلر جدید را به شکل جداگانه و در رنگ های مشکی و همچنین نقره ای-مشکی تهیه نمایید.

مایکروسافت همچمنین اعلام کرده آداپتور وایرلس که برای استفاده از کنترلر اکس باکس وان در کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ و همچنین تبلت های مبتنی بر ویندوز ۱۰ کارایی خواهد داشت، در پاییز امسال با قیمت ۲۴.۹۹ دلار از راه خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • میلاد
    میلاد | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴

    هیچی شبیه پلی استیشن 4 نمیشه و نخواهد شد

    • محمد
      محمد | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

      فقط ارگونومی دسته ایکس باکس وان میارزه به کل سونیو بازیاش
      اگر جایی بت دادن بازی کن تا حسشو بگیری..دسته الایتشم که جدید اومده که دیگه هیچی..با چهارتا پدال نو آوریه کاملا..تا صد سالم سونی به فکرش نمیرسید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی