ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار شایعات تازه در مورد گلکسی نوت ۵؛ پرچمدار بعدی سامسونگ USB Type-C خواهد داشت

به نظر می رسد به سرعت در حال وارد شدن به فصل انتشار شایعات در رابطه با گلکسی نوت ۵ و آیفون ۶ اس هستیم و در همین راستا منابع مختلف مشغول به بیرون درز ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۴

به نظر می رسد به سرعت در حال وارد شدن به فصل انتشار شایعات در رابطه با گلکسی نوت ۵ و آیفون ۶ اس هستیم و در همین راستا منابع مختلف مشغول به بیرون درز دادن اطلاعات گوناگون پیرامون دو محصول یاد شده گشته اند.

آخرین شایعه در مورد پرچمدار بعدی کمپانی کره ای یعنی نوت ۵، حکایت از این دارد که موبایل مذکور به پورت USB Type-C مجهز شده تا بتواند با سایر محصولاتی که در آینده و طی سال پیش رو وارد بازار می شوند رقابتی نزدیک را تجربه نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

یکی از شاخصه های USB Type-C دو طرفه بودن آن محسوب می شود و همانند درگاه لایتنینگ اپل، شما می توانید به این پورت ها نیز کابل مربوطه را از هر جهتی وصل نمایید و دیگر نیازی به پشت و رو کردن آن نیست. اما این مهم ترین ویژگی درگاه مورد بحث به حساب نمی آید و شاید از آن قابل توجه تر بتوان به فراهم آمدن امکان استریم روان و بدون وقفه ویدئوهای 4K و شارژ بسیار سریع باتری اشاره داشت.

علاوه بر موارد ذکر شده پیشین گفته می شود نوت ۵ از حافظه های داخلی دارای سرعت بسیار بالا و توانمند UFS 2.0 بهره می برد. نباید از خاطر برد سامسونگ قبلاً از این نوع حافظه برای گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج استفاده کرده بود که سبب گشت در بنچ مارک ها این دو کهکشانی همچون ستارگانی درخشان و بی همتا ظاهر شوند.

در مورد نمایشگر نوت ۵، شایعات تازه بر خلاف شنیده های قبلی احتمال به کار گیری صفحه نمایشی ۵.۹ اینچی از نوع Super AMOLED و رزولوشن QHD را مطرح کرده اند و ظاهراً غول تکنولوژی کره ای فعلا آمادگی حرکت به سمت نمایشگرهای 4K را ندارد.

ضمناً ذکر شده گلکسی نوت بعدی قابی به ضخامت ۷.۹ میلی متر خواهد داشت، باتری توانمند و ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی را به خدمت گرفته و چیپستی جدیدتر از ۷۴۲۰ به کار رفته در اس ۶ را در خود جای داده است.

احتمالات حکایت از رونمایی موبایل فوق الذکر طی ماه سپتامبر و در نمایشگاه IFA‌ برلین دارند و لذا باید تا آن موقع منتظر بمانیم تا مشخص شود کدامیک از شایعاتی که تا به امروز در موردشان سخن به میان آمده به واقعیت خواهند پیوست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • فرشاد بندری
    فرشاد بندری | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

    دوستان من میخوام گلکسی اس 6 معمولی بخرم، الان قیمتش حدود 1770 هست، به نظرتون اگه تا 2 ماه دیگه صبر کنم قیمتش به 1400 1500 میرسه یا نه دیگه قیمتش ثابت شده و ارزش نداره صبر کنم

  • حسین
    حسین | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

    امیدوارم آیفون بعدی هم با بقیه هماهنگ بشه...

  • pasha.ir
    pasha.ir | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

    امسال فک کنم یکی از بهترین سال های سامسونگ باشه
    با وجود ورود ایفون های جدید ولی حدس میزنم فروش خوبی داشته باشه


    دیجیاتو میشه تو بخش کامنت شکلک هم اضافه کنی؟!!!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی