ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: ستاره

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ تیر ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

ستاره شگفت انگیز

1

ستاره شگفت انگیز سال گذشته موفق شد تا نظر داوران اولین جشنواره بازی سازان مستقل را به خود جلب کرده و برنده بهترین بازی مستقل سال شود. ستاره دریایی در ظاهر شخصیتی آرام آرام و ساده دارد اما به مرور زمان، گیم پلی بیش از پیش درگیرکننده می شود و شخصیت های درون بازی هم چهره ای خشن به خود می گیرند. از لحاظ جلوه های بصری، ستاره شگفت انگیز بسیار قوی و دوست داشتنی است.

ستاره شگفت انگیز

ستاره شگفت انگیز

سازنده: بلاک‌سل قیمت: 960 تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 23 مگابایت زبان:

Siegefall

2

یک تجربه فوق العاده دیگر از گیم لافت. بازی Siegfall همچون تجربه های پیشین شرکت گیم لافت، خوش ساخت، سرگرم کننده و پر از ساعات خوش است. در Siegefall همانطور که انتظار می رود باید نقشه خود و مقر فرماندهی خود را بسازید و از آن جا برای حمله به دیگر پایگاه ها برنامه ریزی کنید. قهرمان ها نیز نقشی مهم در پیشبرد اهداف شما دارند و باید به درست از آن ها استفاده کنید تا دشمن تان را به کلی نابود کنید.

Siegefall

Siegefall

سازنده: Gameloft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، ویندوزفون و iOS حجم: 458 مگابایت زبان:

DRAGON QUEST VI

3

اگر اهل بازی های ژاپنی هستید و ابایی از انجام بازی های دشوار روی تلفن های همراه خود ندارید (و البته حاضرید مبالغ زیادی برای داشتن شان بپردازید!)، Dragon Quest VI فرا رسیده تا یک بار دیگر ثابت کند اسکوئر انیکس قصد عرضه بازی های ارزان قیمت و یا رایگان را ندارد. Dragon Quest VI تجربه ای منحصر به فرد و عالی است و اگر تا به حال تجربه ای از انجام بازی های این سری نداشته اید، نسخه ششم می تواند شروع خوبی باشد.

DRAGON QUEST VI

DRAGON QUEST VI

سازنده: SQUARE ENIX INC قیمت: 14.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 229 مگابایت زبان:

حمله به اچ 3

4

حمله به اچ 3 یک بازی ساده ایرانی است که پایه آن براساس رکوردها بنا شده و در صورت اتصال به اینترنت می توانید رکورد خود را در لیدربورد اصلی ثبت کنید. اگر چه این بازی براساس واقعه ای حقیقی در جنگ میان ایران و عراق ساخته شده اما داستان خاصی ندارد و شما تنها در نقش یک خلبان باید از موانع عبور کرده یا آن ها را منهدم سازید. توجه داشته باشید که محدودیت هایی در بازی وجود دارد و همین مسئله گیم پلی را چالشی تر می سازد.

حمله به اچ 3

حمله به اچ 3

سازنده: استودیو بازی سازی غول آخر قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • پارسا
    پارسا | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    چرا دانلود نمیشود

  • فرهاد
    فرهاد | ۶ تیر ۱۳۹۴

    اینم یه بازی ایرانی دیگه‏«قاهر F-313» :

    http://cafebazaar.ir/app/?id=www.newsoftcof313.com

  • nokisoft
    nokisoft | ۵ تیر ۱۳۹۴

    شرکتا باید یکم از gameloft یلد بگیرن
    دیگه تقریبا ویندوزفونو قبول کرده امیدوارم با ویندوز 10 یکم بیشتر به فکرش باشن

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۵ تیر ۱۳۹۴

    از موقعیت استفاده کنم ، این عکس رو هم بزارم / انشاالله تا چند وقت دیگه بتمن هم اضافه می شه
    https://instagram.com/p/4YPiMgxVZM/?taken-by=divangreedy8

    • R3D R4N9ER
      R3D R4N9ER | ۵ تیر ۱۳۹۴

      چرا ديجيتالي نمي خري،خيلي به نظر من بهتره.من كه ديجيتالي ميگيرم،الان هم فورترا و بتمن رو دارم دانلود ميكنم.

      • Divan Greedy (thankyouaj)
        Divan Greedy (thankyouaj) | ۵ تیر ۱۳۹۴

        دیجیتالی هم می خرم مثل sunset , horizon 2 که چند وقت پیش خریدمشون / اما نسخه فیزیکی خوبیش اینجا اینه که راحت می شه trade کرد و یه پولی بابتش گرفت برای بازی هایی که دیگه نمی خوام دوباره بازیشون کنم مثل metro , destiny البته halo رو برای این اینجوری خریدم که به قول معروف خاطره باشه تا چند سال دیگه ، تیتانفال هم خریدم 8 دلار داخل black Friday

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی