ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیریت «کازو هیرای» بر سونی یک سال دیگر تمدید شد

سونی یکی از بزرگ ترین کمپانی های فعال در حوزه تکنولوژی است. این شرکت ژاپنی، تجهیزات تکنولوژیک و الکتریکی بسیاری از تلویزیون گرفته تا کنسول بازی و همچنین ساعت و موبایل هوشند را تولید می ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ تیر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

سونی یکی از بزرگ ترین کمپانی های فعال در حوزه تکنولوژی است. این شرکت ژاپنی، تجهیزات تکنولوژیک و الکتریکی بسیاری از تلویزیون گرفته تا کنسول بازی و همچنین ساعت و موبایل هوشند را تولید می کند.

از طرفی اما بخش موبایل این کمپانی مدتیست که با مشکلاتی رو به رو بوده اما مدیران این شرکت باور دارند که موبایل های جدیدشان موسوم به اکسپریا +Z3 و Z4 می توانند پایان بخشی باشند بر آنچه اکنون بخش موبایل با آن دست به گریبان است.

روز گذشته اما سونی جلسه سالیانه خود را برای انتخاب مدیرعامل جدید برگزار نمود و در این میان باز هم کازو هیرای توانست اعتماد سهام داران را به خود جلب نموده و برای یک سال دیگر، در سمت فعلی خویش باقی بماند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کازو هیرای از آوریل سال ۲۰۱۲ بر منصب ریاست در سونی نشسته و عنوان مدیر عامل را بر دوش می کشد و آنطور که پیداست، امسال هم سهام داران سونی با اعتماد کامل، از هیرای پشتبانی نموده و مدیریت او را برای یک سال دیگر تمدید کرده اند.

اگرچه هیرای نتوانسته بود در مدت مدیریت خود عملکرد چندان درخشانی را برای بخش موبایل به ارمغان آورد اما در جلسه سالیانه انتخاب مدیر عامل سونی، سهام داران باز هم پشتیبانی کامل خود را از او با ۸۸ درصد رای موافق اعلام نمودند. لازم به ذکر است که هیرای سال گذشته نیز با ۸۹ درصد رای موافق توانسته بود مدیریت خود را تمدید نماید و همانگونه که می بینید، سهام داران همچنان هم به وی اعتمادی کامل دارند.

سونی اگرچه در بیشتر زمینه ها فعالیتی مثبت داشته و سودآور نیز هست اما سال گذشته تصمیم گرفت در بازار چین، اسمارت فون های خود را عرضه نکند و همین مورد باعث کاهش آمار فروش این شرکت گشته است. از سوی دیگر اما هیرای توانسته فروش بسیار بالایی از سنسور به کار رفته در دوربین اسمارت فون ها داشته باشد و پلی استیشن ۴ نیز از زمان حضورش تا کنون محصولی موفق به شمار رفته است.

باید دید کازو هیرای در سال جدید مدیریت خود چه تصمیماتی برای بخش موبایل خواهد گرفت و آیا می تواند تا پیش از پایان سال میلادی جاری یک اسمارت فون پرچمدار را به بازار عرضه نماید یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • Ali_Mosadegh
    Ali_Mosadegh | ۷ تیر ۱۳۹۴

    رسما با این حرکتشون سهام دارا بخش موبایل سونی رو منحل کردن
    با این سیاستای چرت این اقا تو بخش موبایل :/

  • امیر
    امیر | ۷ تیر ۱۳۹۴

    خب پس فاتحه سونی رو بخونید...
    امسال دیگه سونی رو نابود میکنه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی