ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی حداقل تا سال آینده وارد بازار آمریکا نخواهد شد

شیائومی تولیدکننده محبوب ترین تلفن های اندرویدی در کشور چین است و طی چند سال فعالیتی که داشته اند دستاوردهای ستودنی بسیاری کسب کرده اند. اما حالا این شرکت چینی قصد دارد کم کم، محصولاتش ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ تیر ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

شیائومی تولیدکننده محبوب ترین تلفن های اندرویدی در کشور چین است و طی چند سال فعالیتی که داشته اند دستاوردهای ستودنی بسیاری کسب کرده اند. اما حالا این شرکت چینی قصد دارد کم کم، محصولاتش را وارد بازار جهانی کند و ایالات متحده اولین مقصد آن هاست.

هیوگو بارا در مصاحبه ای با بلومبرگ اعلام داشته که حداقل تا یک سال آینده چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. عرضه گسترده محصولاتی چون تلفن همراه، به سادگی ارسال آن ها با هواپیما نیست. شیائومی باید طی یک سال پیش رو شرکای تجاری و توزیع کنندگان قدرتمندی در این کشور پیدا کند.

شیائومی بزرگ ترین رقیب اپل در چین به حساب می آید. اگرچه شیائومی محصولات با کیفیتی در حد و اندازه آیفون ها و سری گلکسی تولید می کند اما قیمت محصولاتش معمولا نصف قیمت تلفن های اپل و سامسونگ است. با این حال، چینی ها مرتبا به خاطر الهام گرفتن از شیوه کار تیم طراحان اپل مورد انتقاد قرار می گیرند.

اگرچه مبحث پتنت ها در چین موضوع خاصی نیست اما زمانی که شیائومی پایش را به خاک آمریکا بگذارد، باید تمامی پتنت های به ثبت رسیده را در طراحی محصولات خود در نظر داشته باشد. اپل و شیائومی معمولا بر سر رتبه اول بازار چین با یکدیگر جدال دارند. چینی ها چند هفته پیش اعلام کردند که از ابتدای سال 2015 تاکنون، موفق به فروش 34.7 میلیون تلفن همراه شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Notam
    Notam | ۲۷ تیر ۱۳۹۴

    سلام
    میتونین برای سفارش محصولات شیائومی به آدرس زیر مراجعه کنید.با قیمتی مناسب و مدت زمان حداکثر یک هفته ای محصول به دستتون میرسه.
    iranxiaomi.avablog.ir

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی