ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در سه ماهه سوم سال جاری iMac های بروز رسانی شده خود را عرضه می کند

«مینگ-چی کو» یکی از تحلیلگران بنام موسسه KGI است که در بیشتر مواقع، پیشبینی های درستی از محصولات آتی اپل داشته. وی به تازگی در خصوص خطوط تولید مک و مشخصا iMac اظهار نظر نموده و ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

«مینگ-چی کو» یکی از تحلیلگران بنام موسسه KGI است که در بیشتر مواقع، پیشبینی های درستی از محصولات آتی اپل داشته. وی به تازگی در خصوص خطوط تولید مک و مشخصا iMac اظهار نظر نموده و عنوان داشته که شرکت ساکن کوپرتینو، در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ یک بروز رسانی بزرگ را برای کامپیوتر رومیزی خود در نظر گرفته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تحلیلگر چینی باور دارد که اپل در سه ماهه جاری، پردازنده های جدید اینتل را در آی مک هایش به کار خواهد گرفت. وی همچنین اظهار نموده که اپل تصمیم دارد تا رزولوشن رتینا را به نمونه های ۲۱.۵ اینچی نیز بیاورد.

مینگ-چی کو: «ما معتقد هستیم که اپل، iMac های جدید خود را در سه ماهه سوم ۲۰۱۵ معرفی خواهد کرد؛ محصولاتی که برای دست یافتن به فروش بالاتر، به پردازنده های جدید و همچنین نمایشگرهای با کیفیت تر مجهز خواهند شد.»

اگرچه اپل از اکتبر گذشته، آی مک های ۲۷ اینچ خود را با رزولوشن 5K به بازار فرستاده اما نمونه ی کوچکتر، از سپتامبر سال ۲۰۱۳ تا کنون بروز رسانی نشده. البته بخشی از این مشکل را می توان مربوط به تاخیر اینتل در ارائه چیپ های پردازنده جدید خود برای کامپیوترهای رومیزی دانست. اکنون پردازنده های برادول در دسترس هستند و تا ماه های آینده نیز قرار است تا اینتل، نسل بعدی چیپ هایش با کد اسکای لیک را وارد بازار کند و از همین رو، می توان انتظار داشت که اپل نیز یک بروز رسانی اساسی برای کامپیوترهای شخصی رومیزی خود در راه داشته باشد.

Ming-Chi Kuo همچنین باور دارد که به علت زمان عرضه کامپیوترهای جدید و مصادف شدن آن با فصل اتمام تعطیلات تابستانی و بازگشت به مدارس، شرکت ساکن کوپرتینو می تواند فروش خوبی را به وسیله بروز رسانی iMac هایش به دست آورد. البته در سال های گذشته نیز همواره اپل در سه ماهه سوم، درآمدی مناسب از فروش مک داشته است.

تحلیلگر یاد شده همچنین عرضه iMac های 8K در سال جاری را منتفی می داند. پیشتر ال جی دیسپلی به شکل غیر مستقیم خبر داده بود که اپل احتمالا قصد دارد از پنل های نمایشگر 8K در آی مک های سال جاری استفاده کند. Ming-Chi Kuo همچنین باور دارد که تا پایان سال جاری، شرکت مورد بحث دست کم ۱ میلیون iMac به فروش خواهد رساند.

از سوی دیگر موسسه آماری IDC، بر اساس آمار رسمی خود عنوان می کند که اپل تنها سازنده کامپیوتر شخصی بوده که در سه ماهه دوم سال جاری از فروش پی سی، سود مناسبی به دست آورده است. چنین آماری با توجه به رکود کلی بازار کامپیوترهای شخصی، در نوع خود جالب به نظر می رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سامان
    سامان | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

    متاسفانه هنوز مدل هاي پايه آيمك بصورت پيش فرض با هارد ديسك ارائه مي شوند، اين در حالي است كه عمده نوت بوك هاي جديد اپل با SSD عرضه مي شوند. وارد كنندگان هم كه معمولا از مبادي متفرقه (امريكاي جنوبي و ...) همان مدل هاي پايه آيمك را بصورت عمده خريداري ميكنند. لذا آيمك ها با هاردديسك به دست مصرف كننده ايراني ميرسد. در حالي كه كاربرد عمده آيمك در كشور ما براي كارهاي حرفه اي، گرافيك، و بعضا مولتي مديا است كه وجود SSD بخصوص SSD هاي جديد و پرسرعت اپل (البته ساخت سامسونگ هستند) بسيار مفيد خواهد بود.

مطالب پیشنهادی