ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در حال آماده سازی دو تلفن هوشمند با نام های Galaxy Grand On و Galaxy Mega On است

گزارش شده سامسونگ مشغول آماده سازی دو تلفن  هوشمند با نام هایی غیر معمول همچون Galaxy Grand On و Galaxy Mega On است. وبسایت معروف SamMobile نیز در همین رابطه آورده که موبایل های مذکور ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۵ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

گزارش شده سامسونگ مشغول آماده سازی دو تلفن  هوشمند با نام هایی غیر معمول همچون Galaxy Grand On و Galaxy Mega On است. وبسایت معروف SamMobile نیز در همین رابطه آورده که موبایل های مذکور احتمال دارد با شایعات پیشین در رابطه با خط تولید جدیدی از محصولات موسوم به گلکسی O در ارتباط باشند.

شایان ذکر است طبق شنیده ها، تلفن های هوشمند مورد بحث هر دو دیوایس هایی اقتصادی و مبتنی بر اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی خواهند بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گلکسی Mega On که از آن با شماره مدل SM-G600 نیز یاد می گردد، دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p خواهد بود و قدرت خودش را از یک چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰ خواهد گرفت. از دیگر ویژگی های این محصول هم می بایست به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، ۱.۵ گیگابایت حافظه ی رم، ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، وزن ۱۴۵ گرمی و ابعادی برابر با ۱۵۱.۸ در ۷۷.۵ در ۸.۲ میلیمتر اشاره کرد.

در سوی دیگر نیز گلکسی Gran On قرار دارد که شماره مدل SM-G550 را یدک می کشد؛ این دیوایس به صفحه نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p تجهیز شده و در درون آن چیپست چهار هسته ای اگزینوس ۳۴۷۵ با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز جای گرفته است.

سایر مشخصه هایش نیز عبارتند از: دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، ۱ گیگابایت حافظه ی رم، ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش و باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی.

ناگفته نماند که قبلاً در میان شایعات شنیده بودیم شماره مدل SM-G550 به تلفن هوشمندی با عنوان Galaxy O5 تعلق دارد و SM-G600‌ نیز مربوط به Galaxy O7‌ می شود. به یقین اکنون نمی توان به نام نهایی دو شماره مدل مورد اشاره پی برد، ولی فعلاً آخرین گزینه های مطرح شده برای آنها Galaxy Grand On و Galaxy Mega On هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • علی
    علی | ۶ شهریور ۱۳۹۴

    دوستان لطفا بدون دیدن هیچ گوشی نظر دهی نکنید سونی یا سامسونگ هر چقدر وعده بدن ما فلان میکنیم به امان میکنیم تا وقتی کاری نکنن مفت نمی ارزن پس تا گوشی رو ندیدین و حتی نمیدونید چه شکلیه نگید گوشی چرتیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی