ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گریز بدون توقف؛ معرفی بازی FRAMED

عنوان تحسین شده استودیوی Loveshack (که بزرگانی همچون هیدئو کوجیما از آن به عنوان بازی سال 2014 یاد کردند) بالاخره به اندروید آمد تا کاربران سیستم عامل گوگل هم بتوانند از تجربه بی نظیر این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

عنوان تحسین شده استودیوی Loveshack (که بزرگانی همچون هیدئو کوجیما از آن به عنوان بازی سال 2014 یاد کردند) بالاخره به اندروید آمد تا کاربران سیستم عامل گوگل هم بتوانند از تجربه بی نظیر این عنوان فکری نوآر بهره مند شوند.

در بازی FRAMED شما کارگردانی یک کمیک استریپ زنده را عهده دار می شوید؛ داستان مصوری تاریک که کاراکتر مرموزش بدون وقفه از موانع خطرناک و نیروهای پلیس می گریزد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

FRAMED با کسب بیش از 30 جایزه بین المللی و میانگین امتیازات 85/100 در متاکریتیک، یکی از موفق ترین بازی های است که تاکنون برای پلتفرم موبایل عرضه شده.

اتمسفر خاص و گیم پلی منحصر به فرد، مهم ترین عوامل استقبال بی نظیر از بازی FRAMED بوده اند؛ عنوانی که هم به بازار بی رمق بازی های موبایل تکانی اساسی داد و هم پایه گذار سبکی نوین در بازی ها شد.

FRAMED 2

FRAMED یک کمیک استریپ زنده است که روایت داستان و در واقع کارگردانی آن به دستان شما سپرده شده. کاراکتر مرموز بازی شخصی است که به دلیلی نامعلوم،‌ دائما در حال دویدن رو به جلوست و در این گریز بدون توقف، باید از موانع خطرناک و نیروهای پلیس گذر کند.

وظیفه شما در بازی، جابجایی و چینش مناسب فریم های داستان مصور است تا کمترین برخورد را با نیروهای پلیس یا موانع مسیر داشته باشید. به طور مثال اگر در فریم سمت راستی پلیسی کمین کرده باشد، باید به سرعت فریمی که در آن نردبان قرار گرفته را بر سر مسیر کاراکتر بگذارید تا با پایین رفتن از آن توسط پلیس دستگیر نشوید.

FRAMED 3

بازی به همین منوال ادامه پیدا می کند و با پیش روی در مراحل، هم پلیس ها بیشتر می شوند و هم موانع مسیر کشنده تر. هیچ خبری از امتیاز و آیتم های آزادشدنی هم نیست؛ FRAMED بیش از این که یک بازی باشد، داستانی است که هدایت آن به دست شما سپرده شده، بنابراین باید با نهایت سرعت بهترین استراتژی را برای داشتن یک روایت بی عیب و نقص به کار بگیرید.

نسخه iOS بازی همزمان با انتشار نسخه اندروید، طی تخفیفی ویژه از 5 دلار هم اکنون به 99 سنت رسیده. بنابراین اگر به هر دلیلی موفق به تجربه FRAMED نشده اید، بهترین فرصت برای خرید بازی همین حالاست.

FRAMED

FRAMED

سازنده: Loveshack قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 235 / 107 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    به نظر خیلی عالی میاد!!!

    • Siamak Gol
      Siamak Gol | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

      آقا نصبش کردم‌..عجب چیزِ خوفیه!!!
      چرا هیشکی نگفته بود اینو‌ دان کنم؟؟؟
      خلاقیتش تیشه به ریشه ام زد :|

مطالب پیشنهادی