ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل تصادفا از ساخت یک ساعت هوشمند جدید به نام LG W3 خبر داد

گوگل در جریان کنفرانس روز گذشته خود خبرهای مختلفی برای مخاطبانش داشت. این شرکت از دو تلفن هوشمند قابل توجه به نام های نکسوس 5X و نکسوس 6P پرده برداشت و پرده ها را از روی یک تبلت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

گوگل در جریان کنفرانس روز گذشته خود خبرهای مختلفی برای مخاطبانش داشت. این شرکت از دو تلفن هوشمند قابل توجه به نام های نکسوس 5X و نکسوس 6P پرده برداشت و پرده ها را از روی یک تبلت هیبریدی به نام Pixel C کنار زد.

دو کروم کست جدید هم معرفی شدند که یکی از آنها نسخه جایگزین برای مدل اولیه اش بود و دیگری نیز مشخصا برای صدا ساخته شده است.

متاسفانه اما، خبری از دستگاه های پوشیدنی مبتنی بر Android Wear در این مراسم نبود و امید علاقمندان به رونمایی از یک ساعت هوشمند نکسوسی تبدیل به یاس گردید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

حالا اما گفته میشود سایت طراحی شده برای خبررسانی این رویداد در روزهای بعد از برگزاری مراسم، احتمالا اطلاعات مربوط به یک ساعت هوشمند جدید را به صورت ناخواسته لو داده است.

این ساعت LG W3 نام دارد و در صفحه طراحی شده برای آن نیز مشخصا ذکر گردیده که دستگاه بنا بوده در جریان رویداد دیشب معرفی شود که متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداد.

نکته جالب تری که در این صفحه مشخص گردیده آن است که LG W3 نخستین ساعت هوشمند مبتنی بر Android Wear است که به صورت مستقل قابلیت اتصال به شبکه موبایلی و برقراری تماس های صوتی را دارد.

در این صورت، دستگاه مورد بحث همراه با سیم کارت اختصاصی خود عرضه خواهد شد و برای برقراری تماس های صوتی با آن هم نیازی به اتصالش به دستگاه های دیگر (مثلا تلفن های هوشمند) نیست.

در جریان مراسم دیشب گوگل دقایقی را به صحبت در مورد پلتفرم پوشیدنی اندروید اختصاص داد هرچند که اشاره خاصی به ساعت هوشمند LG W3 نکرد. این اشاره کوتاه باعث می شود چنین سوالی در ذهن بسیاری شکل بگیرد: آیا درز اطلاعات مربوط به ساعت هوشمند ال جی امری اتفاقی بوده است؟

البته لازم است یادآور شویم که ال جی در تاریخ یکم اکتبر (9 مهرماه) یک کنفرانس خبری ویژه را برگزار خواهد کرد و هنوز مشخص نیست که در جریان این رویداد چه محصولاتی معرفی خواهند شد.

چون یکی از تلفن های هوشمند از سری نکسوس که در جریان مراسم دیشب معرفی گردید به ال جی تعلق داشت از مدت ها قبل انتظار می رفت که این شرکت کره ای تا پایان سپتامبر یعنی امروز یک ساعت هوشمند را نیز معرفی نماید.

با در نظر داشتن همه این سرنخ ها و همچنین اطلاعاتی که امروز در این رابطه منتشر گردید، پیش بینی می شود که این گجت ظرف روزهای آتی معرفی شده و حداکثر تا یک ماه آینده وارد بازار شود. جرئیات مربوط به صفحه خبری LG W3 را می توانید در تصویر زیر مشاهده نمایید.

lg-w3

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • navid.tech
    navid.tech | ۸ مهر ۱۳۹۴

    ساعت هوشمند فقط اپل اصلا کارایی که اپل تو محصولاتش چه گوشی چه تبلت و ساعت هیچ برند دیگه ای نداره خودتون اطلاعات رو ببینید و مقایسه کنید
    http://www.apple.com/watch/

    http://www.zanbil.ir/product/14422?model=25319

    • MaKenZi
      MaKenZi | ۹ مهر ۱۳۹۴

      درود

      دوست عزیز ساعت ال‌جی اول ساعتی هست که مستقل از تلفن هوشمند قابلیت اتصال به شبکه‌ی موبایل LTE رو داره، چیزی که ساعت اپل و سامسونگ و هیچ ساعت دیگه‌ای چنین قابلیتی نداره!

مطالب پیشنهادی