ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Vibe X3 لنوو رسما معرفی شد؛ اسپیکرهای استریو و چیپ اختصاصی صدا در میان لیست امکانات

لنوو امروز یکی از بهترین تلفن های هوشمند یک سال اخیر خود را که نسخه سوم از سری محبوب Vibe X هم محسوب می شود رونمایی کرد. شرکت ارائه دهنده این محصول در پوسترهای تبلیغاتی پیشین ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

لنوو امروز یکی از بهترین تلفن های هوشمند یک سال اخیر خود را که نسخه سوم از سری محبوب Vibe X هم محسوب می شود رونمایی کرد. شرکت ارائه دهنده این محصول در پوسترهای تبلیغاتی پیشین خود بیشتر روی قابلیت های صوتی وایب اکس 3 تاکید کرده بوده و حالا مشخص شده که این موبایل دقیقا چنین قابلیت هایی دارد.

لنوو نتنها روی اسپیکرهای استریوی این تلفن هوشمند مانور زیادی داده است بلکه امکاناتی نظیر  Hi-fi 3.0 با تکنولوژی اختصاصی ESS Sabre ES9018K2M یا  Wolfson8281 DAC، آمپلی فایرهای جداگانه برای اسپیکرها، سه میکروفون حذف نویز و بسیاری موارد دیگر را برای این موبایل در نظر گرفته است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

تلفن هوشمند وایب اکس 3 مجهز به یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزلوشن 1080p، چیپست اسنپدراگون 808 یا چیپست هشت هسته ای مدیاتک (برای مدل 16 گیگابایتی) است که یک پردازنده کمکی SensorHub نیز برایش در نظر گرفته شده.

2 یا سه گیگابایت رم و 16/32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز امکانات ذخیره سازی این محصول را تشکیل می دهند که با استفاده از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی در نظر گرفته شده روی بدنه امکان ارتقاء آن وجود دارد.

در مورد توانمندی های چند رسانه ای این محصول هم باید بگوییم که حسگر 21 مگاپیکسلی سونی در قسمت پشت بدنه آن خودنمایی می کند که از تکنولوژی تشخیص فوکوس فازی بهره می برد و بسته به نسخه آن می تواند لامپ ال ای دی دوگانه، فلاش دو رنگ و همچنین دوربین جلویی 5 یا هشت مگاپیکسلی داشته باشد.

لنوو همواره در مورد ظرفیت باتری محصولاتش بهترین انتخاب را انجام می دهد و در مورد وایب اکس 3 نیز این قاعده صدق می کند. دستگاه مورد بحث یک باتری 3600 یا 3400 میلی آمپر ساعتی دارد که در داخل بدنه ای با ابعاد 154 در 76.5 در 9.3 میلیمتر یا 153 در 75.9 در 8.7 میلیمتر (برای مدل 16 گیگابایتی) فلزی جای گرفته است.

این تلفن هوشمند ممکن است با نمایشگر 5.5 اینچی اش اندکی بلند به نظر بیاید اما علت به اسپیکرهای استریویی باز می گردد که در قسمت جلویی بدنه دستگاه کار گذاشته شده است. لازم به ذکر است که حسگر اثر انگشت دستگاه هم که این روزها در اغلب تلفن های هوشمند به چشم می خورد در قسمت پشت بدنه جا خوش کرده است.

تلفن هوشمند لنوو وایب اکس 3 قرار است که در تاریخ 25 نوامبر از راه برسد و امکان پیش سفارش آن از همین حالا با قیمت 300 دلار برای مدل پایه با دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی یا 400 دلار برای مدل بهره مند از سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی فراهم است.

برای خرید نسخه پریمیوم این موبایل با سه گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی هم لازم است مبلغی در حدود 470 دلار پرداخت شود.

Lenovo-Vibe-X3

Lenovo-Vibe-X3 (1)

Lenovo-Vibe-X3 (2)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهرداد
    مهرداد | ۲۶ آبان ۱۳۹۴

    مشخصاتش عالیه.پشتش یکم شبیه lG شده یکم زشتش کرده ولی در کل عالیه

  • سینا اکبری
    سینا اکبری | ۲۶ آبان ۱۳۹۴

    مشخصاتش که خوب معلومه, قوی و خوبه. جلوی گوشی هم نسبتا خوبه ولی پشتش خیلی زشته

مطالب پیشنهادی