ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پنل جلویی شیائومی Mi 5
تکنولوژی

تصاویر تازه ای از پنل جلویی Xiaomi Mi 5 منتشر شد؛ تقویت احتمال وجود حسگر اثر انگشت و سایز نمایشگر مشابه با Mi 4

برخی شایعات می گویند که موبایل پرچمدار سال 2016 شیائومی به احتمال فراوان در بهمن ماه معرفی خواهد شد، و هرچه که به این تاریخ نزدیک تر می شویم، اخبار و تصاویر بیشتری در مورد ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۱ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

برخی شایعات می گویند که موبایل پرچمدار سال 2016 شیائومی به احتمال فراوان در بهمن ماه معرفی خواهد شد، و هرچه که به این تاریخ نزدیک تر می شویم، اخبار و تصاویر بیشتری در مورد این اسمارت فون مورد انتظار به بیرون درز می کند. چند روز قبل هم تصویری در فضای اینترنت منتشر شد که بسیاری آن را یکی از همان عکس های تبلیغاتی MI 5 می دانستند.

امروز تصویر تازه ای از این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده که پنل جلویی آن را به نمایش می گذارد. در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در این عکس می توان دید که گوشه ها نسبت به قبل کمی گردتر شده اند و شکل ظاهری دکمه Home هم تغییر کرده است. همین می تواند شایعات مربوط به استفاده از حسگر اثر انگشت را در این موبایل جدید تقویت کند. با نگاه دقیق تری به این تصاویر تازه می توان دریافت که حرف و حدیث های قبلی در خصوص نمایشگر 5.2 اینچی دستگاه صحت نداشته و احتمالاً Mi 5 هم همانند Mi 4 از صفحه نمایشی با سایز 5 اینچ بهره خواهد برد. بر این اساس می توان تخمین زد که رزلوشن تصویر موبایل فوق 1920×1080 پیکسل با تراکم پیکسل 441ppi باشد.

پنل جلویی Mi 5

هنوز نمی توان به طور قاطع به این گمانه زنی ها و حتی صحت تصاویر منتشر شده اعتماد کرد، چرا که ممکن است شیائومی اخبار شگفت انگیز دیگری برای خریداران کنار گذاشته باشد. فعلاً هرچه داریم شامل شایعات می شود؛ از جمله گفته هایی در خصوص تمام فلزی بودن بدنه و استفاده از چیپست اسنپدراگون 820. هر چه هست باید تا بهمن ماه منتظر ماند و دید اسمارت فون جدید این شرکت با چه ویژگی های ظاهری و سخت افزاری به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی