ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر منتسب به تبلت ویندوزی سامسونگ با شباهت عجیبش به سرفس مایکروسافت

تبلت سرفس مایکروسافت آنقدر به خاطر جذابیت ظاهری و کارایی اش مورد توجه کاربران قرار گرفت که این روزها هر شرکتی قصد تقلید از آن را دارد؛ حال فرقی ندارد که آن شرکت لنوو باشد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۶

تبلت سرفس مایکروسافت آنقدر به خاطر جذابیت ظاهری و کارایی اش مورد توجه کاربران قرار گرفت که این روزها هر شرکتی قصد تقلید از آن را دارد؛ حال فرقی ندارد که آن شرکت لنوو باشد یا اچ پی، گوگل، اپل و یا دل.

در هر حال روشن است که کل صنعت پی سی در تلاش است تا با الهام از محصول ترکیبی مایکروسافت (متشکل از یک تبلت، استایلوس و کیبورد قابل جدا شدن) محصولی را روانه بازار کند.

اما در میان  این اسامی، شرکتی که تا به امروز دست به تولید کالایی شبیه به سرفس نزده، سامسونگ است که در سال های اخیر، بیشتر تحت تاثیر اپل بوده تا هر نام دیگری.

ظاهرا اما اوضاع در حال تغییر است. ایوان بلس فاش کننده سریالی که با نام evleaks شهرت دارد به تارگی تصاویری را منتشر کرده که ظاهرا به تبلتی جدید از سامسونگ تعلق دارد.

این دستگاه کیبوردی با قابلیت جدا شدن از بدنه دارد و در اطلاعات منتشر شده توسط بلس هیچگونه جزئیات یا مشخصاتی از آن ذکر نشده اما ظاهرا تبلت Galaxy TabPro S که مدتهاست شایعه ساختنش توسط این شرکت کره ای شنیده می شود، بدنه ای باریک دارد و به دوربین اصلی، کیبورد کامل و تجهیزات جانبی برای صفحه کلید مجهز است.

نامی که در شایعات اخیر برای این محصول ذکر شده، یعنی همان Galaxy TabPro S، اندکی عجیب به نظر می آید به خصوص با در نظر داشتن این نکته که سامسونگ معمولا از نام گلکسی برای محصولات اندرویدی اش بهره می گیرد.

نام گذاری این دستگاه اما، اهمیت ویژه ای دارد زیرا سامسونگ  توجه زیادی به تبلت ها و تلفن های هوشمند ویندوزی خود نشان نداده و از نام ها و برندهای مختلف برای این سری از محصولاتش بهره گرفته.

اگر سامسونگ بخواهد از برند گلکسی برای تبلت ویندوزی خود بهره بگیرد آنگاه این مساله می تواند حاکی از آن باشد که تلاش های مایکروسافت و بالاخص ویندوز 10 را جدی گرفته است.

نکته دیگر اینکه، از زمان حل اختلافات سامسونگ و مایکروسافت بر سر حق امتیاز اندروید یک سالی می گذرد و روابط میان این دو شرکت مدتی است که به گرمی گراییده. هنوز مشخص نشده که آیا تبلت سامسونگ در جریان CES امسال معرفی می شود یا خیر و باید منتظر ماند و  دید.

samsung-windows

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • محمد سپاهان
    محمد سپاهان | ۱۵ دی ۱۳۹۴

    خب اینکه کار عادیه سامسونگه

    مثلا مدیراشم بهم یا تو جلسه ها میکن میخوام مثلا این محصولو کپی کنیم کلا افتخارشون کپی کاریشونه فناشونم میگن نواوری به همین راحتی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی