ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بطری آب هوشمندی که ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن تان را تامین می کند

آیا تا به حال به ایده بطری های هوشمند فکر کرده اید؟ پژوهشگان دانشگاه هاروارد به چنین وسیله ای فکر کرده اند و یک بطری تغذیه هوشمند به نام LifeFuels را ارائه کرده اند. در ایالات ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۳

آیا تا به حال به ایده بطری های هوشمند فکر کرده اید؟ پژوهشگان دانشگاه هاروارد به چنین وسیله ای فکر کرده اند و یک بطری تغذیه هوشمند به نام LifeFuels را ارائه کرده اند.

در ایالات متحده آمریکا این ظرف همراه با 10 پکیج FuelPod (مکمل) و با قیمت 200 دلار فروخته می شود که در انگلستان و استرالیا هنوز عرضه نشده است اما پیش بینی می شود که ظرف سال های آتی به بازار این کشورها نیز ارائه گردد.

دستگاه در کل شبیه به یک بطری آب معمولی به نظر می آید که افراد در باشگاه با خود همراه می برند اما اگر از نزدیک به آن نگاه کنید، متوجه خواهید شد که بخش بالایی آن می تواند تا 5 پکیج کوچک مکمل را در خود نگهداری کند.

در قسمت بیرونی این ظرف نیز نوعی نمایشگر مدور قرار دارد که دو دکمه در بخش زیرینش تعبیه گردیده و از طریق این دکمه ها می توانید مشخص نمایید که کدام پکیج دارویی را در آب برایتان حل کند.

بعد از انتخاب و با کمک حسگری که درون بطری قرار گرفته دستگاه به صورت خودکار میزان مناسب از آب را درون بطری آزاد می کند تا با قرص حل شود.

شرکت ارائه دهنده این محصول ابراز امیدواری کرده که تا اوایل سال 2016 میلادی اپلیکیشن ویژه iOS و یا اندروید آن را هم ارائه دهد که امکان انتخاب پکیج دارویی مورد نظرتان را برای شما فراهم می کند.

نکته دیگری که باید به آن اشاره گردد این است که این دستگاه به صورت بیسیم شارژ می شود و به همین خاطر می توان گفت که حقیقتا یک ظرف هوشمند است.

در حال حاضر، نسخه های مختلفی از FuelPods در بازار وجود دارد و شرکت ارائه دهنده پیش بینی کرده که در آینده نه چندان دور بر تعداد آنها می افزاید.

این پکیج ها به لجاظ اندازه هم با هم فرق دارند و یک غلاف آنها می تواند تا 25 سهم مکمل را در خود نگه دارد. نکته دیگر اینکه FuelPodها به سه دسته تقسیم می شوند: بهبود دهنده های آب، ویتامین ها و مکمل ها.

هر کدام از گروه های یاد شده نیز شامل آپشن های خاص خودش است که از آن جمله می توان به مولتی ویتامین های روزانه، یا پروتئین ویژه بعد از ورزش اشاره کرد. این محصولات از نظر قیمت نیز با هم فرق دارند اما هزینه خریدشان از LifeFuels برابر با همان مبلغی است که باید بابت خرید یک بسته ویتامین پرداخت نمایید.

lifefuels-smart-bottle-05304

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی