ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ خود را به مایکروسافت تحویل داده و یک دستبند سلامتی «Band 2» دریافت کنید

در حالی که «اپل واچ» از رتبه بالای رضایت مشتریان بهره می برد، مایکروسافت امروز به کاربران این ساعت هوشمند خبر می دهد که می توانند این محصول را تحویل داده و در ازای آن، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

در حالی که «اپل واچ» از رتبه بالای رضایت مشتریان بهره می برد، مایکروسافت امروز به کاربران این ساعت هوشمند خبر می دهد که می توانند این محصول را تحویل داده و در ازای آن، یک مایکروسافت بند ۲ دریافت کنند.

در «طرح تعویض» تنظیم شده از سوی اهالی ردموند، بر اساس نوع «اپل واچ» به شما مبلغی تعلق می گیرد که در نهایت به ۲۵۰ دلار می رسد و البته صرفا می توانید این مبلغ را برای خرید یک مایکروسافت بند ۲ هزینه کنید.

در حالی که مایکروسافت این طرح را برای بسیاری از گجت های پوشیدنی تنظیم نموده و آن را در اختیار کاربران قرار می دهد، اما نکته جالب اینجاست که برای ساعت هوشمند اپل از با بدنه استیل و بند «Milanese Loop»، نهایتا مبلغی معادل ۲۵۰ دلار پرداخت خواهد کرد.

اگر اپل واچ شما از کیس استیل اما بند ورزشی بهره برد، ۲۰۰ دلار دریافت خواهید کرد و در نهایت اگر صرفا مدل ورزشی که از بدنه آلومینیمی و بند لاستیکی بهره می برد را به مایکروسافت تحویل دهید، ۱۵۰ دلار کمک هزینه برای خرید «بند ۲» دریافت می کنید.

در این میان باید اشاره کرد که در این «طرح تعویض»، مایکروسافت بالاترین مبلغ را برای پوشیدنی توسعه یافته از سوی اپل پرداخت می کند. البته شرکت یاد شده خبر می دهد که اپل واچ شما باید از باتری سالم برخوردار بوده، صدمه جدی به ظاهر آن وارد نشده باشد و در نهایت پسوردی نیز روی آن قرار نداده باشید. همچنین ردمونی ها این موضوع را الزامی می دانند که شارژر دستگاه به همراه سایر متعلقات اپل واچ و جعبه آن را نیز به مایکروسافت تحویل داده شود.

طرح های تعویض در دو سال اخیر بیش از پیش به چشم می خورند و شرکت های بزرگ، در پی آن هستند تا از طریق همین راه، محصولات خود را به دست کاربران برسانند. لازم به ذکر است که حتی خود اپل هم در میانه سال گذشته چنین طرحی را برای فروش بیشتر آیفون به اجرا گذاشته بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • هادی
    هادی | ۲۶ دی ۱۳۹۴

    یه طرح احمقانه...من فکر کردم بعد از رفتن بالمر، این ایده های احمقانه هم از مایکروسافت حذف میشه...
    آخه ساعتی که میتونی راحت تو eBay ، دست کم ۴۰۰ دلار بفروشیش رو بیای بدی به مایکروسافت که ۲۵۰ دلار بن خرید بگیری، اونم فقط بن خرید مایکروسافت بند؟ خوب که چی بشه؟ اولا که واقعا مایکروسافت بند قابل مقایسه نیست با اپل واچ...مایکروسفات بند قابلیت هاش و بخوای بشماری به اندازه انگشت های یه دست نمیرسه، بعد اپل واچ روش سیستم عامل نصبه و کلی برنامه براش اومده...دوما، اگر کسی واقعا بخواد عوض کنه، خوب میره ساعت و میفروشه و با پولش یه مایکروسافت بند میخره، بقیه اش هم میذاره جیبش...ماشالا اپل واچ که الان راحت خرید و فروش میشه...

  • فرزاد
    فرزاد | ۲۶ دی ۱۳۹۴

    مهران جوابِت:

    باید پیش فرضه نصب برنامه هارو عوض کنی یعنی به جای SD بزاری حافظه خودِ گوشی

  • shadow
    shadow | ۲۶ دی ۱۳۹۴

    م من قبلا زنگ زدم...در دسترس نیست...خودتو اذیت نکن...

  • مهران
    مهران | ۲۶ دی ۱۳۹۴

    سلام دوستان من روی گوشیم (لومیا 930) ورژن اینسایدر ویندوز 10 رو نصب کردم تا چندتا آپدیت بیلد قبلی به راحتی از استور استفاده میکردم این دوتا آپدیت آخر که اومد دیگه استور باز نمیشه و این ارور کد رو میده (0x80131500)ممنون میشم راهنمایی کنین من رو...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی