ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Vega+ آشنا شوید؛ کنسولی قابل حمل با تمرکز روی رترو گیمینگ

حدود یک سال پیش، شرکت Retro Computers از ورژن جدید کنسول ZX Spectrum خود در سایت Indiegogo رونمایی کرد که به کاربران اجازه می داد تا بیش از 1000 عنوان قدیمی و رترو مانند Knight ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۱:۴۵

حدود یک سال پیش، شرکت Retro Computers از ورژن جدید کنسول ZX Spectrum خود در سایت Indiegogo رونمایی کرد که به کاربران اجازه می داد تا بیش از 1000 عنوان قدیمی و رترو مانند Knight Lore و Underwurlde را روی تلویزیون اجرا کنند. حالا این استارتاپ از کنسول دستی Vega+ رونمایی کرده که قرار است در نقش جایگزین قابل حمل کنسول Spectrum ظاهر شود.

رترو کامپیوتر برای تولید این کنسول از شرکت Sinclair Research کمک گرفته است؛ شرکتی که در سرمایه گذاری و توسعه روی ZX Spectrum نیز نقش داشت. Vega+ در حال حاضر در مرحله جذب سرمایه عمومی به سر می برد و این بدان معناست که عرضه آن در بازار فعلا تضمین نشده است.

Vega-skool

در حال حاضر در صورت سرمایه گذاری 100 یورویی روی Vega+، یک نسخه از دستگاه قابل رنگ به رنگ های آبی، قرمز و یا سفید برایتان رزرو خواهد شد. در صورت پرداخت 75 یوروی بیشتر نیز نسخه محدود مشکی رنگ دستگاه را در اختیار خواهید داشت. مضاف بر این، سازندگان محصول، شما را به یک تور در کمپانی خود نیز خواهند برد.

کنسول دستی Vega+ طراحی استانداردی دارد و چندان با کنسول های دستی مشابه، مانند پلی استیشن ویتا، متفاوت نیست. 4 دکمه اصلی در سمت راست کنسول به چشم می خورد و یک D-Pad معمولی نیز در سمت راست آن قرار دارد. در همین حال، سه دکمه اضافی زیر 4 دکمه اصلی قرار داده شده که هنوز کارکردشان مشخص نیست. علاوه بر این ها، Vega+ از کارت های حافظه SD نیز پشتیبانی می کند و می توان تعداد نامحدودی بازی رترو را روی آن ها ذخیره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی