ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مشخصات تبلت MediaPad T2 Pro 10 هوآوی پیش از MWC لو رفت

هوآوی در نمایشگاه CES امسال فبلت Mate 8 را رونمائی نمود و تاکنون گمانه زنی می شد که در کنگره جهانی موبایل نیز اسمارت فون P9 را معرفی نماید. اما امروز شایعه ای منتشر گشته ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

هوآوی در نمایشگاه CES امسال فبلت Mate 8 را رونمائی نمود و تاکنون گمانه زنی می شد که در کنگره جهانی موبایل نیز اسمارت فون P9 را معرفی نماید. اما امروز شایعه ای منتشر گشته که خبر از ورود محصول جدیدی از این کمپانی چینی می دهد.

بر اساس شایعه های جدید، هوآوی در نظر دارد از تبلت MediaPad T2 Pro 10 خود نیز در این کنگره پرده برداری نماید. تصاویر منتسب به این دیوایس نیز امروز در یک وب سایت فنلاندی منتشر شده که می توانید در انتهای مطلب مشاهده نمائید.

به ادعای سایت یاد شده، این دستگاه یک صفحه نمایش 10.1 اینچی با رزولوشن 1920×1200 پیکسلی، چیپست اسنپدراگون 615 کوالکوم، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از کارت حافظه میکرو اس دی نیز پشتیبانی می نماید.

همچنین دوربین اصلی تبلت یاد شده 8 مگاپیکسلی و دوربین دوم آن 2 مگاپیکسلی هستند. در مورد دیگر مشخصه های این محصول صحبتی به میان نیامده اما برای دانستن آنها هم لازم نیست چندان منتظر باشید زیرا مراسم خبری هوآوی امروز در MWC برگزار خواهد گشت.

با توجه مشخصات اشاره شده در بالا به نظر نمی رسد دستگاه مورد بحث جزو پرچمداران باشد و احتمال داده می شود که یک تبلت اقتصادی و مناسب برای بازار اروپا باشد. هوآوی پیش از این نیز تبلت هایی با نام “MediaPad” ساخته و روانه بازار نموده بود اما تقریبا هیچ کدام از آنها در کشورهای غربی چندان شناخته شده نیستند. بعلاوه بد نیست بدانید اگر این شایعه صحت داشته باشد، این دومین تبلتی است که این کمپانی چینی در ابتدای 2016 معرفی نموده.

در آخر هم بد نیست یادآوری کنیم، با اینکه بازار تبلت ها با استقبال بسیار کمی از طرف کاربران رو به رو گشته بسیار عجیب است که شرکت مورد بحث همچنان روی چنین محصولاتی مانور می دهد و برای طراحی و عرضه آنها وقت و هزینه صرف می نماید. شاید آنها امیدوار هستند که بازار این دیوایس ها در آینده دوباره رونق بگیرد و بتوانند به واسطه فروش تبلت درآمد بیشتری برای خود رقم بزنند. اما بدون شک برای جلب مشتری ها باید محصولی که عرضه می شود، امکانات خوب و قیمت مناسب داشته باشد. همه ی این موارد فردا در مراسم هوآوی در کنگره جهانی موبایل در بارسلون مشخص خواهد شد.

huawei-mediapad-t2-pro-10-3-w600

huawei-mediapad-t2-pro-10-2-w600

huawei-mediapad-t2-pro-10-1-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی