ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر جدید دیگری از HTC One M10 لو رفت

در میانه های کنگره جهانی موبایل 2016 هستیم و شرکت های بزرگی نظیر سامسونگ، ال جی و سونی از تلفن های همراه خود پرده برداشته اند. سونی با سه تلفن از خانواده Xperia X، سامسونگ ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۴

در میانه های کنگره جهانی موبایل 2016 هستیم و شرکت های بزرگی نظیر سامسونگ، ال جی و سونی از تلفن های همراه خود پرده برداشته اند. سونی با سه تلفن از خانواده Xperia X، سامسونگ با دو پرچمدار گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج و در نهایت ال جی هم با G5 طی بیست و چهار ساعت گذشته آتش بازی به راه انداختند.

اما همزمان با کنفرانس های شب گذشته، کمپانی تایوانی اچ تی سی هم از سه تلفن همراه سری Desire پرده برداشت. به جز G5 و خانواده گلکسی اس 7، هیچ یک از تلفن های نام برده پرچمدار نیستند. بنابراین باید برای مشاهده پرچمدارهای 2016 سونی و اچ تی سی مدتی بیشتر منتظر بمانیم.

انتظار می رود که اچ تی سی با ارائه تلفن همراه HTC One M10، راه One M9 را ادامه دهد. شایعات مربوط به این دستگاه چند مدتی است که شنیده می شود و بالاخره باید منتظر روزی باشیم که تایوانی ها روزه سکوت خود را می شکنند.

امروز هم تصویر جدید دیگری از One M10 در وبسایتی چینی منتشر شد. نویسندگان و لو دهندگان معتقدند که این عکس مربوط به بخش پشتی One M10 است که دوربین در آن واضحا نمایش داده می شود. علاوه بر دوربین، شاهد فلش LED دوگانه هم هستیم. خط افقی فلزی هم جای خود را حفظ کرده تا آنتن دهی مطمئنی را برای پرچمدار بعدی اچ تی سی به ارمغان آورد.

در ادامه نیز تصویر تمام قدی که چند روز پیش از دستگاه لو رفته بود را مشاهده می کنید:

Alleged-front-side-of-the-HTC-One-M10

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • ali
    ali | ۴ اسفند ۱۳۹۴

    این تصویر تمام قد از جلو مربوط به m10 نمیتونه باشه چون طبق شایعات m10 یک گوشی تمام فلزیه و پنل جلو هم باید طبیعتن فلزی باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی