ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ به اسمارت فون های گلکسی اجازه می دهد با تبلت تحت ویندوز 10 این شرکت سینک شوند

در اوایل زمستان امسال سامسونگ از تبلت تحت ویندوز 10 خود رونمائی نمود. این دیوایس که نخستین تبلت شرکت کره ای به حساب می آید که مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت است، TabPro S نام ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۱۵

در اوایل زمستان امسال سامسونگ از تبلت تحت ویندوز 10 خود رونمائی نمود. این دیوایس که نخستین تبلت شرکت کره ای به حساب می آید که مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت است، TabPro S نام دارد و بر اساس شایعاتی که در زمان معرفی وجود داشت، با تلفن های هوشمند تحت اندروید کمپانی کره ای یاد شده یعنی گلکسی اس 6 و مدل های جدیدتر، هماهنگی داشته و می توان آنها را به یکدیگر وصل کرده و از امکانات هر دو دستگاه بهره مند شد.

غول تکنولوژی کره ای این مشخصه را «پیوستگی گلکسی» نامگذاری نموده و به موجب آن می توان تلفن هوشمند و تبلت را با هم تلفیق نمود.

برای این منظور باید اپلیکیشن موسوم به Flux D را روی دستگاه نصب نمائید. جا دارد اشاره کنیم که این نرم افزار به صورت پیش فرض روی TabPro S وجود دارد و به واسطه اپلیکیشن مذکور، اسمارت فون از طریق بلوتوث به تبلت وصل می گردد. پس از برقراری اتصال، کاربران قادر خواهند بود با موبایل های کهکشانی مجهز به حسگر تشخیص اثر انگشت، قفل صفحه نمایش تبلت را باز نموده و وارد دستگاه بشوند.

از دیگر جذابیت های این قابلیت این است که کاربر می تواند نوتیفیکیشن های دریافتی با تلفن های هوشمند گلکسی خود را از طریق تبلت مورد بحث ببیند و حتی به آنها پاسخ بدهد.

بر اساس گزارشی که امروز منتشر گشته، سامسونگ به دنبال عرضه ی استایلوسِ مجهز به بلوتوث برای تبلت تحت ویندوز خود نیز هست. البته بد نیست بدانید که در حال حاضر قلمی با نام Bluetooth-C Stylus برای گلکسی TabPro S در یک فروشگاه اینترنتی در کشور آلمان به فروش می رسد که شماره مدل EJ-UW700 دارد. قیمت این گجت نیز معادل 66 دلار آمریکا اعلام شده و گویا از دیگر اسمارت فون ها و تبلت های کمپانی مورد بحث نیز پشتیبانی می نماید اما به طور ویژه برای TabPro S بهینه سازی گشته.

با استناد به گزارشات و خبرهای موجود باید گفت استایلوس مورد بحث با بلوتوث 4.0 LE و پاک کن همراه خواهد بود و از 31 مارس مصادف با 12 فروردین ماه شاهد حضور آن در بازار جهانی خواهیم بود.

Placeholder-reveals-some-of-the-features-that-will-be-available-once-the-Galaxy-TabPro-S-integrates-with-a-Galaxy-handset

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    چقدر عالی... مثل قابلیت Continuity هست. امیدوارم بشه روی گوشی های اندرویدی و تبلت های ویندوزی برندهای دیگه هم استفاده کرد.

  • Fg
    Fg | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    زرشک

    • ...
      ... | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

      خب که چی؟ادب خانوادتو نشون دادی؟

      • reza
        reza | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

        چه بد زدی تو برجکش. والا راست میگی تو خونه شون همینحوری باهاشون برخورد میکنن.

مطالب پیشنهادی