ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری از رابط کاربری Sense 8، متعلق به موبایل HTC 10

تنها دو روز دیگر تا رونمایی رسمی از HTC 10 باقی مانده اما اکنون تقریبا به تمام مشخصات سخت افزاری این تلفن هوشمند آگاهیم. جدا از مشخصات سخت افزاری، تا کنون تصاویر بسیار زیادی از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

تنها دو روز دیگر تا رونمایی رسمی از HTC 10 باقی مانده اما اکنون تقریبا به تمام مشخصات سخت افزاری این تلفن هوشمند آگاهیم. جدا از مشخصات سخت افزاری، تا کنون تصاویر بسیار زیادی از تمام ابعاد این تلفن هوشمند انتشار یافته و کاربران پیش از معرفی رسمی این محصول، با آن کاملا آشنا هستند.

این بار اما نوبت به قسمت نرم افزاری این تلفن هوشمند رسیده است. اخیرا اسکرین شات هایی منتسب به رابط کاربری Sense 8 منتشر شده اند؛ نوعی پوسته نرم افزاری برای اندروید، که از سوی اچ تی سی قرار است در پرچمدار جدید این شرکت مورد استفاده قرار گیرد.

اینطور که به نظر می رسد، قابلیتی به نام «Freestyle layouts» در سنس ۸ وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد آیکون اپ ها، ویجت یا استیکرها را در هر نقطه ای از نمایشگر قرار داده و با توجه به نظر خود آن را طرح بندی کنند.

البته این ویژگی در همه موبایل های اندرویدی در دسترس است، اما لانچرهای شخص ثالث نظیر Nova یا Apex، همواره قابلیت های گسترده تری را در اختیار کاربر اندرویدی قرار می دهند. حال گویا سنس ۸ به ویژگی هایی مجهز شده که تا کنون صرفا در لانچرهای غیر رسمی دیده می شدند، هرچند که باید تا معرفی رسمی صبر کرد و اظهارات خود اچ تی سی در همین رابطه را شنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • علی
    علی | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

    همه چیز اچ تی سی هم بد باشه رابط کاربریش با اختلاف بهترینه!شک نکنید!

  • محمد
    محمد | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

    بهترین گوشی سال میشه. ...همه چی عالی دوربین سلفی با لرزشگیر اورپیتال??????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی